شناسهٔ خبر: 66704832 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه میناب:

قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به طور کامل اجرا شود

بندرعباس- امام جمعه میناب با اشاره به اهمیت تلاش برای جوانی جمعیت خواستار اجرا و تحقق کامل قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میناب با اشاره به اهمیت ازدواج در مسیر تمدن سازی اظهار کرد: حاکمیت در زمینه ازدواج نقش دارد و این وظیفه شامل همه کسانی که در این حوزه دست‌شان به جایی می‌رسد نیز می‌شود.

وی افزود: جوانان بدانند که خوف از فقر نباید مانع از ازدواج شود چرا که ازدواج گشایش رزق و روزی و افزایش برکات زندگی را به همراه دارد.

منتخب مردم هرمزگان در مجلس خبرگان ادامه داد: بهبود وضعیت جمعیت نیاز به گفتمان سازی و فرهنگ‌سازی دارد از سویی تحقق کامل قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز جزو مطالبات اصلی مردم است که می‌تواند مردم را در امر فرزند آوری کمک کند.

آیت الله ابراهیمی، تأکید کرد: همه ما باید بدانیم که یکی از طرح‌های نظام سلطه، کاهش جمعیت در جهان به طور عام و کاهش جمعیت در کشورهای اسلامی به طور خاص است.

امام جمعه میناب با تاکید بر لزوم معرفت به وجود ائمه اطهار علیهم السلام عنوان‌کرد: متأسفانه جامعه شیعی هنوز آن طور که باید و شاید ائمه معصومین علیهم السلام را نشناخته است و نقایص زیادی در شناخت ائمه (ع) وجود دارد.

وی افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب همه ما وظیفه داریم تا اهل بیت عصمت و طهارت را در سه ساحت به همه جهانیان معرفی کنیم که شامل ساحت‌های معنوی، سبک زندگی و بینش سیاسی این ذوات مقدسه است.

امام جمعه میناب تلاش‌های محور مقاومت در مقابله با رژیم اشغالگر قدس را حاصل پیروی از راه و روش اهل بیت عصمت و طهارت دانست و گفت: این جزو سیره نبوی و علوی است که باید در مقابل ظلم بایستیم چرا که اگر ندای استمداد طلبی کسی را بشنویم و به یاری او نشتابیم از اسلام خارج خواهیم بود.

وی در پایان ضمن تبیین ویژگی‌های مجلس انقلابی، خاطرنشان‌کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید مراقبت کنند تا در انتصابات دولتی دخالت نداشته باشند چرا که این امر موجب غفلت در وظایف اصلی نمایندگی می‌شود.

نظر شما