شناسهٔ خبر: 66704815 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر:

دستگیری ۹ سارق در بوشهر/ ۳۰ فقره سرقت منزل کشف شد

بوشهر- رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از اجرای طرح سه روزه ویژه مقابله با سارقان منزل خبر داد و گفت: ۳۰ فقره سرقت منزل در بوشهر کشف و ۹ سارق دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جوشن سهرابی صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای خواسته و مطالبه به حق شهروندان و هماهنگی صورت گرفته طرح عملیاتی ویژه مقابله با سارقان برای مدت زمان سه روز در دهه سوم اردیبهشت ماه سال جاری با همکاری و همراهی دستگاه قضائی در سطح استان اجرا شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر افزود: با تلاش شبانه روزی همکاران اجرای این طرح، منجر به شناسایی و دستگیری تعداد ۲ باند سارقان غیر بومی و کشف تعداد ۳۰ فقره سرقت منزل و استرداد اموال مکشوفه به افراد مال باخته شد.

سرهنگ سهرابی ضمن تاکید در افزایش خود مراقبتی شهروندان در نگهداری از اموال خود، انتقال طلاجات به صندوق امانات در بانک‌ها و حضور فرد مراقب در روزهای تعطیل در منزل به ویژه سه روز آخر هفته خاطر نشان کرد: با اجرای اثر بخش این طرح‌ها و از همه مهم‌تر همیاری و همکاری اکثر شهروندان در. خود مراقبتی و تلاش مجموعه پلیس آگاهی استان در کشف میزان ۷۶ درصد پرونده‌های معوق و جاری این جرم مهم؛ خوشبختانه خروجی این تلاش‌ها کاهش ۳۵ درصدی وقوع سرقت منزل در ۲ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل بوده است.

وی گفت: پلیس استان بوشهر تلاش خواهد کرد با کمک شهروندان روند کاهشی تا پایان سال استمرار داشته و نتایج مطلوب‌تری حاصل شود.

نظر شما