شناسهٔ خبر: 66704280 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد

اهمیت مدیریت دقیق آزمون‌های نهایی خرداد ماه / نقش این آزمون‌ها در کنکور

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش، در جلسه وبیناری توجیهی- تبیینی نظارت بر آزمون‌های نهایی خرداد ۱۴۰۳ اظهار داشت: با همراهی، همدلی و هماهنگی در حوزه‌های مختلف می‌توانیم فرایند آزمون نهایی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سید مجتبی هاشمی افزود: در آستانه آغاز فرایند آزمون نهایی قرار داریم و با توجه به اهمیت این امتحانات از نظر مدیریتی و جایگاه آن، لازم است تا نقطه تمرکز همه ما با توجه به مهم بودن و حساسیت، در حوزه مدیریتیِ امتحان نهایی باشد.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: در حقیقت آزمون نهایی محل سنجش توانمندی‌ها است و با مدیریت دقیق و برنامه‌ریزی مناسب می‌توان این مهم را به درستی پیش برد.

هاشمی گفت: با توجه به اهمیت خروجی این آزمونها و نقشی که برای آینده دانش آموزان دارد، فرایند نتیجه این آزمون، سایر فرایندها را مهم ساخته است. 

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی ادامه داد: با توجه به افزایش نقشی که آزمون نهایی در کنکور دارد برای مدیریت آن باید برنامه‌ریزی درستی داشت و با آمادگی کامل به استقبال این آزمون رفت.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش،گفت: نظارتِ پیش، حین و بعد از اقدام آزمون نهایی به صورت حضوری و سامانه‌ای انجام می‌شود.

وی گفت: در سیاست اجرایی اداره کل ارزیابی عملکرد نظارت توام با همدلی و همراهی مورد تاکید است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما