شناسهٔ خبر: 66704030 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار قزوین:

سیل به ۶۰ روستا در الموت آسیب رساند

قزوین- فرماندار قزوین با بیان اینکه سیل در الموت به ۶۰ روستا آسیب رساند، گفت: وضعیت در الموت پایدار است و تلاش‌ها برای رفع مشکلات مردم در این منطقه ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

طیب ملکی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع سیل در الموت اظهار کرد: سیل دو روز پیش در الموت به ۳۵ روستا در الموت شرقی و ۲۵ روستا در الموت غربی آسیب وارد کرد.

وی با بیان اینکه روستاها و مناطق الموت شرقی بیشتر تحت تأثیر سیل بودند، افزود: میزان خسارت وارده به آب، برق، گاز، تلفن و مزارع روستایی در الموت شرقی بیشتر از بخش غربی بود.

فرماندار قزوین با تأکید بر اینکه آب، برق و گاز مناطق آسیب دیده‌ترمیم شده است، ادامه داد: راه روستایی مسدود شده نداریم اما تلاش برای بهبود تردد در دو روستا در الموت شرقی ادامه دارد.

وی تصریح کرد: گروه‌های جهادی و مدیران شهرستانی در الموت مستقر هستند و به دنبال این هستیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن مشکلات باقیمانده مردم حل شود.

ملکی پور ادامه داد: کارشناسان مربوطه برای برآورد خسارت‌ها در منطقه مستقر هستند و به‌زودی میزان خسارت وارده به این مناطق و مردم برآورد و اعلام خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: دو مورد آسیب به مسکن هم گزارش شده بود که با تلاش گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی مشکلات آن‌ها مرتفع شد.

نظر شما