شناسهٔ خبر: 66703877 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جبهه امت اسلامی برابر جنایت‌ها منسجم و متحد باشد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: امروز جبهه امت اسلامی باید در برابر همه جنایت‌ها منسجم و متحد عمل کند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا پنجشنبه شب در مراسم گرامیداشت شهدای ورزشکار استان مازندران و چهلم شهید مدافع امنیت محسن حسین نیا روشن در مصلای المهدی (عجل اله) در بهنمیر شهرستان بابلسر گفت: درس بزرگ شهدای عزیز به همه ما این است که خدمت خود را صادقانه، بی منت، با روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی به مردم ارائه دهیم.

او افزود: هدف شهدا تحقق ارزش‌های الهی در جامعه بود که این مهم باید مورد توجه قرار بگیرد و جنگ و جهاد اهمیت و جایگاه نیروی انتظامی و مرزبانان غیور این خون شهدا سه پیام دارد؛ پشتیبان ولی فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، برادران و خواهران این جبهه را خالی نگذارید و همگان عفاف وحجاب را رعایت کنید.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: حجاب عنصر پاکیزگی و طهارت خانواده است و دشمن با تلاش و برنامه ریزی دقیق به دنبال این است که برهنگی و بی عفتی را در جامعه ترویج کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا بیان کرد: تقدیم یک جوان و عنصر ارزشمند به عنوان شهید برای خانواده و اطرافیان او سخت است، اما این رنج و جای خالی او را آرمان و هدف او پر می‌کند. شهادت نشانه پویایی و حرکت روبه جلو و پیشرفت انقلاب اسلامی و دستیابی به اهداف جهانی و تبدیل جمهوری اسلامی به یک قدرت منطقه‌ای است وشهادت؛ نشانه حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام ادیانی تاکید کرد: یادواره شهیدان باید به دنبال این باشد که هدف شهیدان یعنی استمرار دین و حاکمیت ولی فقیه را در دل‌های ما ثابت کند؛ و فرهنگ و روحیه جهاد و شهادت می‌تواند کشوری را که مورد تهاجم انواع تهدید‌های دشمنان از جمله جنگ نرم، سخت و اقتصادی قرار گرفته از تهدید‌ها عبور دهد و به مقصد تمدن نوین اسلامی برساند. شعله جهاد و شهادت امروز در کشور برافروخته شده و شهدا نمونه‌هایی از فرهنگ جهاد و شهادت در ایران اسلامی هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: اهداف شهدا حاکم کردن دین خدا و ارزش‌های اسلام در جامعه است و نکوداشت شهید به‌معنی نکوداشت ارزش‌های شهیدی است که همه وجود خود را تقدیم خداوند کرد و نکوداشت شهید یادآوری ارزش‌هایی است که در صدر آنان امنیت قرار دارد.

حجت الاسلام ادیانی افزود: تا وقتی نام شهدای ما زنده است دشمن راه به جایی نخواهد برد و این انقلاب با دست با کفایت ملت مسلمان ایران به دست حضرت بقیه الله (عج) سپرده خواهد شد.

او در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز جبهه امت اسلامی باید در برابر همه این جنایت‌ها منسجم و متحد عمل کرده و بیش از این اجازه ندهند تا اصالت بشریت مورد بی‌توجهی و بی‌رحمی قرار گیرد.

نظر شما