شناسهٔ خبر: 66703843 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کاروان زیر سایه خورشید به کردستان رسید

کاروان زیرسایه خورشید، حامل پرچم متبرک بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) به استان کردستان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ،مدیر کاروان زیر سایه خورشید از تدارک ۸۸ برنامه فرهنگی در ۵ شهرستان استان خبر داد و افزود:این شهرستان‌ها شامل سنندج، مریوان، کامیاران، بیجار و قروه است.
عطایی یادآور شد:عیادت از بیماران، دیدار با زندانیان جرایم غیر عمد، دلجویی از خانواده معظم شهدا و جانبازان، تقدیر از پرسنل بیمارستان‌ها و افرادی که در مشاغل شبانه مشغول به فعالیت هستند از جمله برنامه ها‌ی خادمان رضوی در استان کردستان است.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پور ذهبی نماینده ولی فقیه در استان هم ضمن تبرک پرچم بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) گفت:مردم استان کردستان ارادت ویژه ایی به ساحت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام دارند.
اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان نیز با اشاره به اینکه امام رضا (ع) محبوب دل همه کرد‌ها است از اقدامات ویژه برای راه اندازی قطار سنندج- مشهد در سالجاری خبر داد.
این کاروان در ادامه در جمع مجریان طرح نور حاضر و از تلاش و خدمات بی شائبه آنان قدردانی کرد.
این هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید است که همزمان با دهه کرامت میهمان کردستانی‌ها شده است.
دهه اول ماه ذیقعده از اول تا یازدهم این ماه که به ترتیب سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بوده، به نام دهه کرامت نامگذاری شده است.

<div id="video-display-embed-code_11122366"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4236452/11122366?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما