شناسهٔ خبر: 66703248 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس شورای اسلامی نظرآباد خبر داد؛

تعریض و بهسازی بلوار خلیج فارس «جاده بادامک» نظرآباد

نظرآباد- رییس شورای اسلامی شهر نظرآباد گفت: تعریض و بهسازی بلوار خلیج فارس «جاده بادامک» با اجرای پروژه‌های مختلف عملیاتی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر اکبرزاده اظهار کرد: تعریض و بهسازی بلوار خلیج فارس در چندین مرحله با اجرای پروژه‌های مختلف از جمله زیرسازی، جدول گذاری، آسفالت، بلوار میانی و اصلاح شبکه روشنایی در حال انجام است.

وی افزود: علاوه بر اقدامات مذکور بازگشایی زیرگذر لاین شرقی خط راه آهن با توجه به نشست‌های مختلف و تخصصی با مدیران خطوط راه آهن کشور و تهران و مسؤولان مربوطه و همچنین پیش بینی منابع مالی از سوی شهرداری در آینده‌ای نزدیک عملیاتی می‌شود.

اکبرزاده عنوان کرد: اجرای پروژه‌های زیرسازی، جدول گذاری و رفریوژ میانی بلوار با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال و تعویض پایه‌های چراغ با طرح جدید و با استفاده از سیستم روشنایی مدرن و کم مصرف با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و همچنین آسفالت بلوار با اعتباری به مبلغ ۷۵ میلیارد ریال در حال اجراست.

رئیس شورای اسلامی شهر نظرآباد بیان کرد: با توجه به نیاز شهر و همچنین وجود بار ترافیکی خودروهای سنگین، مجموعه مدیریت شهری پیش بینی کرده که بلوار خلیج فارس به پروژه کمربندی شرقی شهر منتهی شود که موجب کاهش بار ترافیکی داخل شهر خواهد شد.

نظر شما