شناسهٔ خبر: 66703105 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

جواد نکونام به این دلیل باید قهرمان شود

خبر ورزشی

جواد نکونام خوب می‌داند که تیمش به جز دو فصل گذشته که با فرهاد مجیدی چنین روز‌هایی را تجربه کرد، هرگز اینقدر به قهرمانی نزدیک نبوده است.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

همیشه استقلال در هفته‌های پایانی با چند نتیجه نا امید کننده از کورس قهرمانی خارج می‌شد، پس حالا بهترین فرصت برای تکرار یک خاطره شیرین است.

استرس و اضطراب و صد البته هیجانی که این هفته‌های پایانی پیدا کرده است هم دور از ذهن نیست و کاملا طبیعی است. لحن گفتگو‌های جواد نکونام در کنفرانس‌های مطبوعاتی و مقابل خبرنگاران هم شده مشابه و کپی رفتار فرهاد مجیدی در سال قهرمانی! انگار تمام اتفاقات این فصل برای آبی پوشان یک کپی برداری درست و شیرین و منطقی همانند قهرمانی دو فصل پیش آنان است و به قولی نکونام بوی قهرمانی را زودتر از هر زمان دیگری می‌تواند استشمام کند اگر حواسش جمع باشد و همین مسیر خود را بدون تغییر ادامه دهد.

برای استقلال و جواد نکونام این فصل می‌تواند یک فصل خوب باشد، فصلی که از نیمه‌های نیم فصل اول با صدرنشینی آغاز شد، سپس به قهرمانی یا صدرنشینی در پایان نیم فصل اول انجامید و با شروع نیم فصل دوم و رسیدن به هفته ۲۷ تنها صدرنشین ثابت و بدون تغییر صدر جدول همین تیم استقلال بوده است.

نظر شما