شناسهٔ خبر: 66703055 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها بیشتر بخوانید نظر شما آخرین اخبار وبگردی

بررسی تعلیق اسرائیل در فیفا به آینده موکول شد

«جیانی اینفانتینو» رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال روز جمعه و در آخرین روز برگزاری کنگره فیفا در بانکوک تایلند اعلام کرد این نهاد برای بررسی درخواست فدراسیون فوتبال فلسطین برای تعلیق عضویت رژیم صهیونیستی، تیم حقوقی مستقل تشکیل می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، «جبرئیل رجوب» رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین در سخنرانی خود در نشست امروز، به جنایات جنگی اسرائیل در غزه اشاره کرد و خطاب به اینفانتینو گفت: «توپ در زمین شماست».

درخواست فلسطین برای ممنوعیت اسرائیل از حضور در فوتبال بین‌المللی پیشتر از حمایت کنفدراسیون فوتبال آسیا برخوردار شده بود.

در حالی که قرار بود رأی‌گیری درباره درخواست فلسطین امروز انجام شود، اینفانتینو اما به‌دنبال راهکار حقوقی برای این اقدام می‌گردد و در کنگره فیفا گفت تا ۲ ماه دیگر و قبل از ۲۰ جولای نشست فوق‌العاده‌ فیفا را برای بررسی نتایج کار تیم حقوقی مستقل تشکیل می‌دهد.

«سامر ناصر» دبیرکل فدراسیون فوتبال اردن در واکنش به تصمیم اینفانتینو گفت: «جهان در حال تماشای این است که فیفا امروز چه کاری انجام می‌دهد. این موضوعی نیست که به آینده موکول شود. رأی‌گیری ممنوعیت اسرائیل همین امروز باید انجام شود».

برچسب‌ها:

نظر شما