شناسهٔ خبر: 66702495 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

الهامی؛ متخصص گرفتن جام از استقلال!

استقلال سه‌شنبه هفته آینده در قائمشهر بازی بسیار دشواری مقابل نساجی خواهد داشت. نساجی که این روزها شرایط فنی خوبی دارد و به مانند استقلال از پس بازی‌های خود در لیگ برتر برمی‌آید.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 گرچه نساجی دو هفته پیش در خانه به پرسپولیس باخت، اما شاگردان ساکت الهامی با کسب برتری قاطعانه مقابل تیم استقلال خوزستان وضعیت خود را در جدول رده‌بندی بهبود بخشیدند تا از دایره خطر قدری فاصله بگیرند.
با این حال، اما نساجی همچنان خطر سقوط به دسته پایین را احساس می‌کند و برای تثبیت جایگاه خود نیاز دارد استقلال را در بازی هفته آینده شکست دهد یا دست کم یک تساوی از این تیم بگیرد.
بازی فوق حساس استقلال و نساجی درحالی هفته آینده در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود که نگرانی‌هایی نیز از جانب استقلالی‌ها بابت پر شدن سکوها به سود تیم میزبان وجود دارد و حتی استقلالی‌ها بیم آن دارند که شرایط طوری پیش برود که حتی نتوانند از ۱۰درصد از فضایی که برای تماشاگران تیم میهمان در نظر گرفته می‌شود، استفاده
کنند.
در عین حال ساکت الهامی در لوای سرمربی دو بار تا کنون جام قهرمانی را از استقلال گرفته است. الهامی یک بار تحت عنوان سرمربی تراکتور در فینال جام حذفی استقلال را شکست داد تا این تیم تبریزی صاحب جام قهرمانی شود.
بار دوم ساکت به عنوان سرمربی نساجی در جام حذفی مقابل استقلال ایستاد و مانع از رسیدن این تیم به فینال شد. در آن بازی باز هم فرهاد مجیدی سکان هدایت استقلال را به دست داشت و نتوانست از سد نساجی عبور کند.
حالا نیز ساکت الهامی اگر از استقلال امتیاز بگیرد به احتمال زیاد مانع از قهرمانی این تیم در لیگ برتر خواهد شد و شاید نکونام نیز توسط ساکت الهامی به سرنوشت مجیدی که دو جام حذفی را مقابل ساکت از دست داد، دچار شود.
به هرحال بازی سخت و دشواری سه‌شنبه هفته آینده پیش روی استقلال قرار دارد و آن سوی مردی قرار گرفته که در ناکام کردن استقلال ید طولایی دارد و خود نیز مدعی نشستن روی نیمکت استقلال است.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما