شناسهٔ خبر: 66702010 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انبارلویی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نمایندگان از پرداختن به حواشی بپرهیزند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مهم‌ترین اولویت نمایندگان بهبود معیشت مردم از طریق صیانت از ارزش پول ملی است.

صاحب‌خبر -

محمد کاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به مهمترین ماموریت‌های مجلس دوازدهم اظهار کرد: مهم‌ترین اولویت نمایندگان بهبود معیشت مردم از طریق صیانت از ارزش پول ملی و شفاف کردن اعداد و ارقام در شرکت‌های دولتی بوده به گونه‌ای که آثار آن در زندگی و سفره مردم مشخص شود.

وی افزود: در زمینه مسائل اقتصادی به اندازه کافی قانون در کشور وضع شده و مساله‌ای که مجلس دوازدهم باید مورد توجه قرار دهد بعد نظارت بر اجرای قوانین است.

انبارلویی متذکر شد: مجلس باید بر کاهش تورم تمرکز کند و این امر را جز مهمترین وظایف خود تلقی کند و توجه به این امر رضایت عمومی و سلامت نظام را در پی خواهد داشت.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نقش مجلس دوازدهم در تحقق شعار سال افزود: اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است مهمترین کارکرد مجلس در زمینه تحقق شعار سال و است و نمایندگان باید خصوصی سازی و توجه به این بخش را مهم تلقی کنند.

وی ادامه داد: بنگاه‌های دولتی که به کار‌های اقتصادی می‌پردازد باید به مردم سپرده شود و این امر مهمترین گام به سوی تحقق شعار است. دولت باید به کار‌هایی بپردازد که مردم انجام نمی‌دهند و امور اقتصادی که همین مردم از پس آن برمی آیند را به آنها بسپارد و تاز تصدی گری بپرهیزد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مجلس باید دولت را از انجام امور اقتصادی که مردم توانایی انجام آن دارند باز دارد بنابراین نمایندگان تئوری خود را برای تحقق شعار سال به صورت عملی اعلام وند و از پرداختن به حواشی بپرهیزد.

نظر شما