شناسهٔ خبر: 66701992 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سرمربی سپاهان: تمرکز ما بر لیگ برتر همچنان ادامه دارد

اگرچه جام حذفی تنها مسابقاتی است که می‌توانیم در آن قهرمان شویم و جام بیاوریم، اما همچنان بر روی لیگ برتر و حفظ جایگاه سومی نیز متمرکز هستیم.

صاحب‌خبر -

سرمربی سپاهان: تمرکز ما بر لیگ برتر همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان؛  سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از مسابقه تیم‌های سپاهان و ملوان در نشست خبری گفت: اگرچه جام حذفی تنها مسابقاتی است که می‌توانیم در آن قهرمان شویم و جام بیاوریم، اما همچنان بر روی لیگ برتر و حفظ جایگاه سومی نیز متمرکز هستیم.

ژوزه مورایس افزود: قبل از دیدار گفته بودیم که باید بهترین باشیم، لذا ساختار تیمی و سازماندهی ما مطلوب بود.

وی با بیان اینکه به غیر از گل، موقعیت‌هایی را خلق کردیم و لیاقت برد را داشتیم، افزود: جام حذفی جدای از لیگ است، دیدار مرحله بعدی را باید ببریم تا به فینال برسیم و سپس با پیروزی در آن و کسب مقام نخست بتوانیم در جام باشگاه‌های آسیا حضور یابیم.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: در لیگ با کسب جایگاه سوم هم قادر هستیم سهمیه آسیا را به دست بیاوریم، پس روی آن نیز متمرکز هستیم.

وی ادامه داد: حمایت باید با شور و شوق باشد و البته می‌دانم که نتایج در رفتار هواداران موثر است و امکان دارد شماری از آنان به دلیل نتایج ما در لیگ برتر دلخور باشند.

 مسابقه تیم‌های سپاهان و ملوان از چارجوب رقابت‌های یک چهارم نهایی جام حذفی ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد و با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان پایان یافت.

پیش از این مسابقه به مناسبت ٣١ اردیبهشت روز پیوند عضو، از خانواده‌ای اصفهانی که اعضای فرزند مرحومشان نجاتبخش هشت نفر متقاضی پیوند بود، تجلیل شد.

نظر شما