شناسهٔ خبر: 66701427 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

شهدا قطب نمای نظام و جامعه اسلامی هستند

اقتصاد ایران: رودسر - فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۲۳ نوهد با اشاره به اینکه شهدا قطب نمای نظام و جامعه اسلامی هستند، گفت: انقلاب ما نشات گرفته از قیام عاشورا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، امیر اکبر نجفی عصر پنج شنبه در مراسم سومین روز شهید تازه تفحص شده «حجت کاروان واجاری» در مسجد شهدای خیاط محله سیاهکلرود بخش چابکسر اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند از اقتدار، توانمندی و صلابت ایران اسلامی است.

وی افزود: دوران دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که در آن اوج تجلی و عزم اراده ملی با ازخودگذشتگی و ایثار جان جوانان این مرز و بوم و به زانو درآوردن استکبار جهانی و نظام سلطه به تصویر کشیده شد.

امیر نجفی اضافه کرد: دفاع مقدس فرصتی برای ظهور بسیاری از توانمندی‌های امروز از جمله در امور هسته‌ای، نظامی، علمی، پزشکی و صنعتی بود که توانست باورهای جوانان ایرانی را به منصه ظهور و خلاقیت برساند.

وی تصریح کرد: بزرگی، عزت و احترام امروزی میهن اسلامی و جوانان برومند و خلاق آن مرهون فداکاری و ایثارگری‌های کسانی بود که در دوران هشت سال دفاع مقدس با پشت پا زدن به تمامی آمال و آرزوهای خود و برای دفاع از کیان اسلامی و فرزندان آن جان خود را برای ایستادگی و بقای آیندگان این مرز و بوم دادند. وبا دستانی خالی، خود را به قلب دشمن تا بن مسلح خود زدند و با عبور از سخت‌ترین میدان‌ها و آزمون‌ها، نام خود را در تاریخ انقلاب برای همیشه جاودانه کردند

وی با اشاره به اینکه شهدا قطب نمای نظام و جامعه اسلامی هستند، تصریح کرد: تا مادامی که ادامه دهنده راه شهدا باشیم نظام ما پابرجا خواهد ماند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر نوهد تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما نشأت گرفته از قیام عاشوراست و این از دستاوردهای انقلاب ما است که امروز نقشه انقلاب ما به جبهه‌های مقاومت نیز رسیده است وجهان اسلام آگاه و بیدار شده و از مردم ایران تبعیت می‌کند.

سرتیپ دوم نجفی در ادامه گفت: شهید کاروان را بعد ۳۷ سال بازگشت به وطن با عزت و احترام مردم تشییع کردند که این درس انسجام، همدلی، هم گرایی را به اثبات می‌رساند و به دشمن می‌فهماند که گر چه تورم، گرانی وجود دارد اما هیچ وقت عزت خود را با سفره‌های رنگین عوض نخواهیم کرد و زیر بار ظلم نخواهیم رفت.

برچسب‌ها:

نظر شما