شناسهٔ خبر: 66701307 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه کتاب رقم خورد؛

اثر کارشناس کانون کرمانشاه در نمایشگاه کتاب تهران

کتاب "پلاک" سروده‌ی مژگان خوش‌طبع کارشناس ادبی کانون کرمانشاه، در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ارائه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی کانون کرمانشاه، کتاب "پلاک" سروده‌ی مژگان خوش‌طبع کارشناس ادبی کانون کرمانشاه، در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ارائه شد.
مژگان خوش طبع در معرفی خود گفت: کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه هستم و با افتخار و عشق ۲۳ است که در خدمت کودکان و نوجوانان سرزمینم می‌باشم. از همان سال‌های نوجوانی که سرودن شعر را آغاز کردم و به‌صورت پراکنده شعرهایم در نشریات محلی و مجموعه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی و… چاپ می‌شد، همچنین بیوگرافی و گزیده‌ی اشعارم در جلد دهم کتاب «سخنوران نامی معاصر» تالیف سید محمدباقر برقعی، به چاپ رسیده است.

اثر کارشناس کانون کرمانشاه در نمایشگاه کتاب تهران
وی با اشاره به اینکه کتابش جزء آثار ارائه شده در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می‌باشد درباره ی اثر جدید خود «پلاک» و فضای متفاوت آن بیان داشت: «پلاک» با وام گرفتن از شعرها و بازی‌های قدیمی کودکانه مثل (عمو زنجیرباف، اتل متل، دویدم و دویدم و…) درباره‌ی حال و هوای  کودکان در زمان جنگ، بمباران شهرها و شهیدان سروده شده و به همت بنیاد حفظ آثار به چاپ رسید که از بین ۳۰۰ اثر جزو ۶۰ اثر منتخب برای غرفه‌ی مرکزی بنیاد، بخش کودک و نوجوان، در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌باشد؛ این کتاب توسط همکار هنرمندم یگانه عبدالمالکی کارشناس هنرهای نمایشی کانون استان تصویرگری گردیده و نسخه‌ی صوتی آن هم به‌زودی منتشر خواهد شد.

اثر کارشناس کانون کرمانشاه در نمایشگاه کتاب تهران
خوش‌طبع سخن پایانی خود را این‌گونه عنوان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سرزمین احساس و اندیشه‌های زلال بچه‌هاست، جایی که استعدادهای آنها در مسیر درست شکوفایی قرار می‌گیرد و شکفتن این غنچه‌های زیبا روح و ذهن ما را هم تلطیف می‌کند که در دست‌هایمان قلم می‌روید و سبز می‌نویسیم؛ به دلگرمی این جوانه‌ها، مجموعه داستان‌های کوتاهی دارم که آنها نیز در راه است…

اثر کارشناس کانون کرمانشاه در نمایشگاه کتاب تهران

نظر شما