شناسهٔ خبر: 66701288 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شاتا | لینک خبر

در نشست با فعالان اقتصادی مازندران مطرح شد؛

تدوین برنامه جامع حمایت از صنایع/ استفاده از همه ظرفیت‌ها برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران

وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست با فعالان اقتصادی استان مازندران، از تدوین برنامه جامع برای حل مشکلات و حمایت از واحدهای صنعتی در کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت، «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت، شامگاه پنجشنبه 27 اردیبهشت‌ماه، نشستی را با فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی مازندران در شهر ساری برگزار کرد.

وی در این نشست، با بیان اینکه برنامه جامعی در وزارت صمت برای حل مشکلات واحدهای صنعتی در کشور در حال تدوین است، یادآور شد: امیدواریم بتوانیم از همه ظرفیت‌ها برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور استفاده کنیم.

وزیر صمت صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: اگر صنایع بر مدار دانش‌بنیان و با نگاه صادراتی در مازندران شکل بگیرد، می‌تواند شکوفایی اقتصادی در این استان را شکل دهد.

در این نشست که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید، هریک از فعالان اقتصادی مسائل و مشکلات کاری حوزه فعالیت خود را بیان کردند.

گفتنی است، برنامه پایانی وزیر صمت در سفر به استان مازندران، بازدید از شرکت فولاد بهمن در شهرک صنعتی بشل شهرستان سوادکوه بود.

تمام برنامه‌های سفر وزیر صمت به استان مازندران

لازم به‌ذکر است، «عباس علی‌آبادی» وزیر صنعت، معدن و تجارت، صبح امروز و در بدو ورود به استان مازندران، به‌همراه رئیس جمهور از کارخانه تازه احیا شده صنایع چوب و کاغذ مازندران که ظرفیت تولید آن از 4 هزار و 700 تن به 120 هزار تن رسیده است، بازدید کرد.

سپس وی در جشن احیای 395 واحد راکد تولیدی و صنعتی استان مازندران در کنار رئیس جمهور حضور یافت، مجموعه‌هایی که می‌توانند بیش از 9 هزار و 564 فرصت شغلی را ایجاد کنند.

در ادامه، وزیر صمت با حضور در گلزار شهدای شهر بابل، به مقام والای شهدا ادای احترام کرد و سپس ظهر امروز هم با حجت‌الاسلام و المسلمین «مجتبی روحانی» امام جمعه شهرستان بابل دیدار کرد.

برنامه بعدی علی‌آبادی در سفر به استان مازندران، حضور در جلسه شورای اداری شهرستان بابل، به‌عنوان نماینده عالی دولت بود تا مهمترین مسائل و مشکلات این شهرستان را بررسی کند. سپس بهره‌برداری از کارخانه تولید کاغذ بابل با حضور وزیر صمت صورت گرفت.

نشست با فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی مازندران در شهر ساری و بازدید از شرکت فولاد بهمن در شهرک صنعتی بشل در شهرستان سوادکوه، برنامه‌های پایانی وزیر صمت در سفر به این استان شمالی بود.

انتهای پیام/

نظر شما