شناسهٔ خبر: 66701235 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

فریبا: یک تعویض نکونام من را به وجد آورد/ قائمشهر به هیچ عنوان شهر پرسپولیسی‌ها نیست

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال کار بزرگی مقابل فولاد انجام داد و امیدوارم به همین منوال ۳ بازی حساس لیگ را با موفقیت پشت سر بگذارند.

صاحب‌خبر -

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: پیش از مسابقه گفته بودم که استقلال مقابل فولاد کار آسانی نخواهد داشت و شاگردان ویسی به این سادگی‌ها امتیاز از دست نمی‌دهد، زیرا چاره‌ای جز پیروزی نداشتند. خداراشکر ۳ امتیاز این مسابقه را گرفتیم، امیدوارم تیم ریشه‌دار فولاد شانسی برای بقا داشته باشد. 

وی ادامه داد: در این مقطع از لیگ هر تیمی به سختی امتیاز از دست می‌دهد و در جایگاه خودشان به دنبال موفقیت هستند. تیم‌های نساجی، استقلال خوزستان و پیکان در قعر جدول هستند و برای اینکه خودشان را جدا کنند همه کار خواهند کرد. به نظرم فولاد مقابل استقلال تمرکز کافی را به دلیل استرس حاکم بر بازیکنانش نداشت. خداراشکر تمامی بازیکنان استقلال در این بازی خوب بودند و نشان دادند برای قهرمانی تمام تلاششان را می‌کنند.

*نیک‌نفس و ماشاریپوف زوج خوبی را در میانه میدان تشکیل داده‌اند 

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با عملکرد بازیکنان مقابل فولاد، تصریح کرد: همه بازیکنان در این مسابقه خوب بودند. زبیر نیک‌نفس به همراه ماشاریپوف زوج خوبی را در میانه میدان تشکیل داده بودند و به خوبی توپ را به گردش در می‌آوردند. یک تعویض نکونام من را به وجد آورد. حضور سامان تورانیان از نکات مثبت این مسابقه بود چرا که او جوان است و آینده درخشانی خواهد داشت. تماشاچیان و فشار‌هایی که در انتهای فصل وجود دارد می‌تواند روی هر بازیکنی تأثیر منفی بگذارد، اما تورانیان به خوبی مسلط بود و انتظاراتی که در این سن از او داشتیم را برآورده کرد. از این موضوع که یک یار به تیم اضافه شده خوشحال هستم. امیدوارم در آینده از او بیشتر بشنویم. 

*ماشاریپوف به خط هافبک استقلال روح تازه‌ای داده

فریبا با بیان اینکه ماشاریپوف به خط هافبک استقلال روح تازه‌ای داده، عنوان کرد: طی چند هفته گذشته که ماشاریپوف به استقلال پیوسته در خط هافبک پلی‌میکر خوبی بوده و در میانه میدان به خوبی بازیسازی را انجام می‌دهد. وقتی در بازی با فولاد با زبیر تلفیق می‌شدند زوج خوبی را تشکیل می‌دادند و در پاس‌های بلند و توپ‌گیری‌ها عملکرد خوبی داشتند. امیدوارم در بازی‌های آینده نیز از این زوج بیشتر استفاده شود. فارغ از این ۲ نفر ابوالفضل جلالی از کناره زمین به خوبی نفوذ می‌کند و طبق سیستمی که نکونام در زمین پیاده کرده به خوبی جا افتاده و تا به اینجا بیشترین پاس گل را برای مهاجمان ارسال کرده و از این رو عملکردش راضی کننده بوده است.

وی در ارتباط با عملکرد مدافعان استقلال، متذکر شد: دفاع استقلال تا به اینجا فوق العاده کار کرده و اکنون دومین خط برتر دفاعی لیگ است. اینکه استقلال مقابل ذوب آهن روی یک اشتباه گل خورد نباید تمام زحماتشان را طی ۲۷ هفته لیگ برتر نادیده گرفت. خط دفاعی استقلال از ابتدای فصل تاکنون دستخوش تغییرات زیادی بوده و باید از نکونام بابت هماهنگی که بین بازیکنان شکل داده است، تشکر کنم. ممکن است مهاجمان ما ۱۰ بار اشتباه کند و کسی نظر ندهد، اما به محض اینکه خط دفاعی یک اشتباه می‌کند همه درباره آن صحبت می‌کنند.

*نساجی با حضور الهامی‌ متحول شده

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان با بیان اینکه قائمشهر به هیچ عنوان شهر پرسپولیسی‌ها نیست، خاطرنشان کرد: قائمشهر یک شهر پرسپولیس خیز نیست بلکه یک شهر نساجی خیز است. همه ما می‌دانیم که نساجی چقدر متحول شده و تحت هدایت ساکت الهامی طی چند بازی اخیرشان امتیازات لازم را گرفته‌اند. پرسپولیس مقابل نساجی کار بسیار سختی را داشت و حتی می‌توانست در قائمشهر امتیاز از دست بدهد. من تمام بازی‌های نساجی را دنبال می‌کنم و به نظرم بسیار روان بازی می‌کنند. استقلال اگر می‌خواهد قهرمان شود اجازه اشتباه ندارد. ۳ بازی سخت را در ادامه داریم و با ایمانی که به نکونام دارم مطمئناً قهرمانی را جشن خواهیم گرفت. 

انتهای پیام/

نظر شما