شناسهٔ خبر: 66701189 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

وزیر کشور وارد مناطق سیل زده مشهد شد

اقتصاد ایران: وزیر کشور که به منظور بازدید از وضعیت محلات سیل زده مشهد صبح امروز وارد این شهر شد در محله سیل زده سیدی و سپاه حضور پیدا کرد.

صاحب‌خبر -
- اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدیکه به منظور بررسی وضعیت مناطق سیل زده شهر مشهد و خراسان رضوی صبح امروز به این شهر سفر کرده است با حضور میدانی از محله سیدی و سپاه مشهد بازدید کرد.

در این بازدید احمد وحیدی ضمن بررسی وضعیت محلات سیل زده مشهد در منازل شهروندان آسیب دیده نیز حضور پیدا کرد و از این خانواده‌های سیل زده دلجویی کرد.

نزدیک به 70منزل مسکونی بر اثر سیل و تگرگ روز گذشته در محله سیدی و سپاه مشهد در وضعیت مناسبی قرار ندارند بطوریکه سیلاب به منازل مسکونی ورود پیدا کرده و گل و لای تمام لوازم مسکونی آنها را تخریب کرده است.

از صبح امروز نیروهای خدمات شهری و امدادرسانی در حال تخلیه گل و لای از منازل شهروندان مشهدی هستند.

 

وزیر کشور در جریان این بازدید، با ناگوار خواندن فوت تعدادی از هموطنان در این حادثه گفت: برخی سازه‌های ساخته شده در مناطق حاشیه ناایمن هستند. حتما جلسه‌ای تشکیل و در مورد این رخداد بررسی خواهد شد.

احمدی گفت: همه ارگانها از جمله فرمانداری، شهرداری و استانداری برای خدمت‌رسانی پای کار هستند.

وزیر کشور گفت: متأسفانه در این نقطه، دو کودک و یک خانم سالمند که در خانه‌هایی که از لحاظ ایمنی شرایط خوبی نداشته است، گرفتار شده‌ بودند که با توجه به اینکه نتوانسته بودند خود را نجات دهند، فوت کردند. 

 

.

 

انتهای پیام/282

برچسب‌ها:

نظر شما