شناسهٔ خبر: 66701052 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مجتبی حسینی در نقطه اوج محبوبیت!

سرمربی آلومینیوم اراک با عملکردی که در این فصل لیگ برتر داشته مورد توجه خاص فوتبال‌دوستان اراکی قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی سرمربی تیم آلومینیوم اراک محبوبیت بالایی بین هواداران این تیم پیدا کرده و مورد استقبال آنها قرار گرفته و در مسابقات خانگی این تیم مورد تشویق قرار گرفته است.

حسینی در این فصل نتایج خوبی همراه با آلومینیوم کسب کرده و علاوه بر رتبه خوبی که در دسترس آنها در مسابقات لیگ برتر قرار دارد توانستند به مرحله نیمه نهایی جام حذفی برسند و حتی شانس قهرمانی در این مسابقات را دنبال کنند.

آنها در مسابقات این فصل لیگ برتر عملکرد خوبی مقابل تیم‌های بالانشین جدول داشتند و حتی توانستند پرسپولیس را در یک بازی دراماتیک در جام حذفی شکست دهند و خاطره‌ای فراموش نشدنی برای هواداران اراکی خلق کنند.

آلومینیوم اراک در رتبه نهم لیگ برتر حضور دارد اما در سه هفته پایانی شانس صعود تا رتبه ششم یا حتی پنجم جدول را هم خواهند داشت و می‌توانند کار خود را در نیمه بالای جدول به پایان برسانند.

این نتایج خوب و عملکرد درخشان درحالی رقم خورده است که این تیم در نیم فصل مسابقات پنجره نقل و انتقالاتی‌اش بسته بود، چند بازیکن نامدار از جمع آنها جدا شدند و چند ستاره این تیم دچار مصدومیت‌های طولانی مدت شدند و پس از تمام این اتفاقات مجتبی حسینی جوان‌های مستعد و با آتیه‌ای در ترکیب این تیم بازی داد که در آینده می‌توانند ستاره‌های فوتبال ایران باشند و حتی برای چند سال این تیم را از لحاظ بازیکن تامین کنند.

مجتبی حسینی این روزها مورد استقبال ویژه هواداران اراکی قرار گرفته و توانسته شور و اشتیاق خاصی به فوتبال‌دوستان این استان منتقل کند تا با هیجان و علاقه‌خاصی بازی‌های تیم محبوب خود را دنبال کنند و ماجراجویی‌های بزرگی را با این تیم پشت سر بگذارند.

نظر شما