شناسهٔ خبر: 66700972 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ایران قوی، مازندران سربلند

گازرسانی به ۶۵۰۰ روستای محروم و صعب‌العبور در دولت سیزدهم

معاون وزیر نفت در امور گاز، از گازرسانی به ۶۵۰۰ روستای محروم و صعب العبور در سطح کشور از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون خبر داد.

صاحب‌خبر -

مجید چگنی ۲۷ اردیبهشت در نشست با مدیران شرکت گاز استان مازندران و منطقه ۹ عملیات انتقال گاز ضمن تبریک دهه کرامت و روز روابط عمومی و ارتباطات اظهار کرد: استان مازندران استان علویان است و پیش از انقلاب، حین دفاع مقدس، در دفاع از حرم و در سایر عرصه‌ها مانند انتخابات مختلف همواره پیشگام بوده و سوابق درخشانی دارد و این امر نشان دهنده دارابودن مردمی غیور، شهید پرور و قهرمان است.

وی به افتخارات لشکر ۲۵ کربلای استان مازندران در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: شهدای این استان باعث افتخار کشور هستند و رشادت های آنان قابل توصیف نیست، باید قدر آنان را بدانیم و برای این مردم همیشه در صحنه، خالصانه خدمتگزاری کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه خدمت به مردم عبادت است، بیان کرد: نقطه عطف کار شرکت های گاز، فصل سرما و زمستان است و در سال گذشته از ۸۵۰ میلیون متر مکعب تولید گاز، ۷۰۰ میلیون مترمکعب برای بخش خانگی در نظر گرفته شد.

چگنی به اقدامات جهادی و زحمات شبانه روزی کارکنان شرکت ملی گاز ایران جهت خدمتگزاری به مردم اشاره کرد و افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون به ۶ هزار و ۵۰۰ روستای محروم و صعب العبور گازرسانی شده است، همچنین  به ۵۰ شهر، ۲۰ نیروگاه، بیش از ۲۰ هزار صنعت خرد و چندین هزار صنعت عمده نیز در این دو سال و اندی گازرسانی شد و این امر با اقدامات جهادی تلاشگران با انگیزه و متعهد این عرصه صورت گرفته است.

وی ضمن قدردانی از تمامی کارکنان شرکت های تابعه گاز یادآور شد: پروژه های فعال در تمام مناطق کشور مانند سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، آذربایجان غربی با تلاش نیروهای جهادی در حال انجام است.

انتهای پیام

نظر شما