شناسهٔ خبر: 66700772 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نعلچگر: استقلالی هستم اما به کیفیت پرسپولیس احترام می‌گذارم

پیشکسوت استقلال گفت: من استقلالی هستم اما به کیفیت پرسپولیس احترام می‌گذارم اما اگر اسقلال هوشمند نباشد ممکن است صدر از دست برود. پیشکسوت استقلال گفت: من استقلالی هستم اما به کیفیت پرسپولیس احترام می‌گذارم اما اگر اسقلال هوشمند نباشد ممکن است صدر از دست برود.

صاحب‌خبر -

رضا نعلچگر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص بازی‌های امسال لیگ گفت: تا حدودی بازی‌های لیگ را می‌بینم. بیشتر البته بازی‌های استقلال را می‌بینم. در شروع فصل استقلال درگیر مشکلات مدیریتی بود. کم کم تیم شکل گرفت و موفق شد به صدر برسد. استقلال حالا شانس اصلی قهرمانی است.

وی افزود: نکونام هم بازیکن بزرگی بوده و هم مربی خوبی است. او در بهترین لیگ دنیا بازی کرده و تجارب زیادی دارد. آینده خوبی برای این بازیکن متصور هستم. به نظرم نکونام به زمان بیشتری نیاز دارد. اگر زمان بیشتر باشد استقلال می‌تواند کنار نتیجه، بازی‌های زیبا را هم ارائه دهد. حالا اما مهم نتیجه است.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: اختلاف امتیازات جوری است که احتمال تساوی کم است. در صورت تساوی دو تیم کار به تفاضل می‌کشد و حالا چنین بحثی مطرح نیست که به بازی‌های پرگل برای بالا رفتن تفاضل گل نیاز باشد.

نعلچگر در خصوص رقیب استقلال در کورس قهرمانی توضیح داد: من استقلالی هستم اما به کیفیت پرسپولیس احترام می‌گذارم. اگر اسقلال هوشمند نباشد ممکن است صدر از دست برود و پرسپولیس قهرمان شود. امیدروام این اتفاق نیفتد اما می‌توانم بگویم پرسپولیس تیم باکیفیتی است.

وی در پایان گفت: حضور تماشاگران زن در ورزشگاه اتفاقی بسیار خوب است. آنها به ورزش علاقه دارند و می‌بینیم در رشته‌های مختلف در حال افتخار آفرینی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما