شناسهٔ خبر: 66700698 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

نائب رئیس فدراسیون فوتبال: موضوع پناهندگی ورزشکاران باید با تشکیل اتاق فکر ریشه یابی شود

نائب رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه ۱۶ ورزشکار دارای مقام جهانی و آسیایی ایران به عنوان پناهنده در المپیک شرکت می‌کنند، گفت: موضوع پناهندگی ورزشکاران باید با تشکیل اتاق فکر ریشه یابی شود.

صاحب‌خبر -

منصور قنبر زاده روز پنجشنبه در یادواره شهدای ورزشکار شهرستان دزفول در سالن مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این شهرستان افزود: این ورزشکاران بچه‌های کشور ما هستند و باید موضوع پناهندگی آنها ریشه یابی شود.

وی ادامه داد: اگرچه بخشی از مشکلات این ورزشکاران اقتصادی بوده ولی بخش عمده‌ای از آن مربوط به ترویج نکردن کار فرهنگی است؛ امروز در بزنگاه فرهنگی هستیم و باید شهدای ورزشکار بیشتر معرفی شوند.

نائب رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر لزوم معرفی شهدای مدافع حرم که برای دفاع از کیان اسلام در سوریه و لبنان ایثار کردند، گفت: جوانان و ورزشکاران ما دوران دفاع مقدس را ندیده‌اند ولی شهدا و رزمندگان مدافع حرم را در سوریه و لبنان می‌بینند.

وی با بیان اینکه مردم ایران همواره در شرایط بحرانی همدل می‌شوند، افزود: همه ما موظف هستیم که این رشادت‌ها و بزرگ منشی‌ها را به نسل جدید معرفی کنیم.

قنبر زاده گفت: تهاجم فرهنگی بدون دود و انفجار بوده ولی جوانان را هدف قرار داده است که باید برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار برای مقابله با این تهاجم برنامه ریزی کنیم.

وی افزود: مدال المپیک بالاترین مدال جهانی است ولی مدال جانبازی و شهادت ارزش بالاتری دارد و امید است یادواره‌های شهدا در راستای ارج نهادن به این مدال ارزشمند تداوم یابند.

شهدای دزفول در مسابقات لیگ برتر فوتبال تجلیل می‌شوند

نائب رییس فدراسیون فوتبال با قدردانی از مسوولان دزفول بابت پیگیری‌های حوزه ورزش این شهرستان اظهارکرد: ۲ رویداد خیلی خوب شامل تجلیل از شهدای ورزشکار در اردیبهشت و روز مقاومت و پایداری و روز دزفول در خرداد به تصویب شورای فرهنگی رسیده‌اند و در تقویم وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال جای گرفته‌اند.

وی با گرامیداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول افزود: شهدای شهرستان دزفول به مناسبت چهارم خرداد در مسابقات فوتبال لیگ برتر تجلیل می‌شوند.

قنبر زاده با تاکید بر لزوم بازگو کردن ایثار شهدا از سوی مسوولان فرهنگی و ورزشی کشور گفت: حق دزفول بیش از اینها است و متولیان شهرستان و استان باید در راستای توسعه اماکن و تاسیسات ورزشی تلاش کنند.

نظر شما