شناسهٔ خبر: 66700641 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

پیام تبریک مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در پیامی فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)؛ وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در پیامی فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ‌ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را به اصحاب ساعی و پرتلاش این عرصه به‌ویژه همکاران خدوم اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی و روسای روابط عمومی ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در خراسان رضوی که برای ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام برمی‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.  

روابط عمومی مولود ایمان به ارتباطات و اعتقاد به وفاق است که به ارتقای جایگاه و اعتلای سازمان می‌اندیشد.

فرارسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات فرصت مغتنمی است تا جایگاه انکارناپذیر روابط‌عمومی را در پیشبرد اهداف ادارات ارج نهیم و با نگاهی هوشمندانه و منصفانه به ترسیم چشم‌انداز، اهمیت، رویکردها، رهیافت ها و کارکردهای آن بپردازیم.

دیگربار، روز ارتباطات و روابط عمومی را گرامی داشته و امیدوارم با تلاش مضاعف همکاران روابط عمومی که آگاهانه پا در عرصه این فعالیت دشوار، حساس و پیچیده گذاشته و حقیقتاً جهاد گونه فعالیت می‌کنند، شاهد بالندگی و توسعه فعالیت‌ها و خدمت بیشتر به میهن اسلامی‌مان باشیم. ضمن تبریک روز روابط عمومی، توفیقات روز افزون این عزیزان را از درگاه ایزد منان ‌مسئلت دارم.

وحید داعی 
مدیر کل و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان رضوی

نظر شما