شناسهٔ خبر: 66700493 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

از سوی شبیر فیروزیان صورت گرفت:

اعلام راهبردهای اصلی معاونت قرآنی وزارت ارشاد

معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد سه روز پس از انتصاب در این معاونت پنج راهبرد و اولویت این معاونت را تا پایان دولت سیزدهم اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

اعلام راهبردهای اصلی معاونت قرآنی وزارت ارشاد

به گزارش ایکنا، شبیر فیروزیان سه روز بعد از انتصاب به عنوان معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار مطلبی در شبکه‎‌های اجتماعی اولویت‌های این معاونت تا پایان دولت سیزدهم را اعلام کرد.

فیروزیان در این مطلب نگاه حداکثری و غیرسکولار به قرآن، تحقق عدالت فرهنگی در فعالیت‌های قرآنی، توجه بیش از پیش به نقش هنر و فناوری‌های نوین در ترویج معارف قرآن، توجه بیشتر به حوزه عترت و توانمندسازی موسسات مردمی قرآنی را به عنوان راهبردهای اصلی این معاونت تا پایان دولت اعلام کرده است.

شبیر فیروزیان بهمن‌ماه سال گذشته به عنوان سرپرست معاونت قرآن و عترت معرفی شده بود و پیش از آن نیز به عنوان مشاور محتوایی و پژوهشی در این معاونت فعالیت داشت. 

اعلام راهبردهای اصلی معاونت قرآنی وزارت ارشاد

معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد که با تازگی از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم فارغ شده، محل استقرار دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم نیز هست. 

اجرایی سازی اسناد قرآنی تدوین شده در کمیسیون تبلیغ و ترویج و به خصوص سند قرآن و فضای مجازی از مهم‌ترین کارهای پیش روی این کمیسیون است؛ کمیسیونی که از برگزاری آخرین جلسه آن بیش از پنج ماه گذشته است.  

انتهای پیام

نظر شما