شناسهٔ خبر: 66700472 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

آزمون استخدامی آموزش و پرورش فردا برگزار می‌شود

معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه در سراسر کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صدا و سیما، معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ در مجموع ۳۸۱ هزار و ۲۴۶ متقاضی ثبت نام کرده‌اند که ۶۸ درصد متقاضیان زن و ۳۲ درصد مرد هستند.
دکتر علی صدر افزود: آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ در ۲۹۵ حوزه امتحانی اصلی  و ۱۰۲۹ حوزه فرعی در ۱۷۷ شهرستان سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی درباره کارت شرکت در این آزمون گفت: داوطلبان برای شرکت در جلسه امتحان باید نسخه چاپی کارت شرکت در آزمون خود را از درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور تهیه و بر اساس نشانی و زمان تعیین‌شده بر روی این کارت، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.
صدر در پایان به داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۳ توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات کامل‌تر، به اطلاعیه‌های منتشر شده در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مراجعه نمایند.

نظر شما