شناسهٔ خبر: 66700292 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

حزب الله ۲ مقر صنایع نظامی اسرائیل را هدف قرار داد

نیروهای جنبش حزب الله لبنان از صبح امروز، ۱۲ حمله به مقرهای ارتش اسرائیل و شهرکهای صهیونیستی انجام دادند که در مهمترین این حملات، دو مقر صنایع نظامی اسرائیل هدف قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ نیروهای جنبش حزب الله لبنان امروز پنجشنبه در ادامه حمایتهای خود از مردم غزه، حملاتی را با پهپادهای انتحاری به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی انجام دادند.در این حملات حزب الله، سازه‌های صنعتی شرکت صنایع نظامی «البیت» متعلق به وزارت جنگ اسرائیل و کارخانه «دیوید کوهن» واقع در شمال شهرک «کریات شمونه» هدف قرار گرفته است.

این کارخانه، مخصوص تولید سیستمهای الکترونیکی برای ارتش اسرائیل است.البیت، یک شرکت هوافضا، صنایع جنگ‌افزاری و فناوری اطلاعات اسرائیلی است که طیف گسترده‌ای از تجهیزات دفاعی و جنگ‌افزاری را تولید می‌کند و شامل سیستم‌های ارتباطات رادیویی، پهپاد، انواع رادار، تجهیزات نیروی دریایی، سلاح‌های کنترل از راه‌دور و جنگ‌افزارهای الکترونیکی است.

نیروهای حزب الله از صبح امروز تا لحظه تنظیم خبر، 12 حمله به شهرکها و مواضع نظامی اسرائیل انجام دادند که خسارات سنگینی به همراه داشته است. حزب الله دقایقی پیش، تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل واقع در ارتفاعات «الطیحات» را در هم کوبید.

مقاومت لبنان همچنین با موشکهای دارای تخریب بالای «برکان» و حملات توپخانه‌ای، محل استقرار نظامیان صهیونیست را در اطراف مقر «جل العلام» هدف قرار دادند.رزمندگان حزب الله در ادامه، مقرهای نظامی «جل الدیر» و «المرج» و «السماقه» واقع در ارتفاعات اشغالی «کفرشوبا» را موشک‌باران کردند.

رسانه‌های اسرائیلی ساعتی پیش اذعان کردند که نیروهای حزب الله بیشتر دستگاههای جاسوسی این رژیم را در شمال فلسطین اشغالی از بین برده‌اند. وبسایت صهیونیستی «حدشوت بزمان» گزارش داد که صدای چند انفجار هم در الجلیل غربی شنیده شده است.

حزب‌الله صبح امروز نیز با بیش از 60 موشک کاتیوشا، فرماندهی تیپ «جولان» ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی «نفح» و پادگان کیلَع بزرگترین و مهمترین مقر فرماندهی پدافند هوایی و موشکی ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی سوریه و پایگاه نظامی توپخانه‌ای یوآو را هدف قرار داده است.

نظر شما