شناسهٔ خبر: 66700151 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

برگزاری مسابقات والیبال جام شهدای "مدافع حرم" و ۶۴ شهید حوزه مقاومت بسیج خندق

بمناسبت حماسه شهدای خانطومان اردیبهشت مقاومت مازندران،مسابقات والیبال تحت عنوان جام شهدای "مدافع حرم" و ۶۴ شهید حوزه مقاومت بسیج خندق برگزار شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، بمناسبت حماسه شهدای خانطومان اردیبهشت مقاومت مازندران، مسابقات والیبال تحت عنوان جام شهدای "مدافع حرم" و ۶۴ شهید حوزه مقاومت بسیج خندق با هدف گسترش ورزش در بین جوانان به ویژه قشر بسیجیان و ترغیب جوانان بسیجی برای حضور در عرصه‌های قهرمانی به همت حوزه مقاومت بسیج خندق برگزار شد.

این دوره از مسابقات با حضور۱۲ تیم پایگاه بسیج و با معرفی و تجلیل از تیم های برتر با حضور سرهنگ داغمه چی فرمانده سپاه آمل، خانواده معظم شهدای مدافع حرم و جمعی از مسئولین برگزار شد.

در پایان این دوره از مسابقات شهدای اسکی محله مقام اول، شهدای فرامده مقام دوم و شهدای قادی محله هم مقام سوم را کسب کردند.

در مراسم اختتامیه این مسابقات سرهنگ داغمه چی فرمانده سپاه آمل طی سخنانی؛ ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، با برشمردن اهمیت و جایگاه ورزش در اسلام گفت؛ امروزه در زندگی ورزش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و خوشبختانه نیز شاهد استقبال خوب پایگاه های بسیج از رشته‌های مختلف ورزشی هستیم.

ایشان با اشاره به لزوم توجه به فعالیت‌های ورزشی و توسعه ورزش همگانی در جامعه گفت: انسان در کنار جسم سالم به روح سالم نیز نیازمند است باید توجه داشت که جسم قوی برای خدمت به دین و جامعه انسانی و اسلامی مهم و روح قوی نیز برای غلبه بر شیطان و هوای نفسانی و اطاعت از فرامین الهی حائز اهمیت هستند

نظر شما