شناسهٔ خبر: 66700127 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

همیشه مدیون تراکتور هستم

نوشی صوفیانی: حامد لک وقت تلف نکرد

داوود نوشی صوفیانی امیدوار است همراه با مس رفسنجان عنوان قهرمانی جام حذفی را کسب کند‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، داوود نوشی صوفیانی که امروز در دیدار مس رفسنجان برابر تراکتور روی نیمکت ذخیره حضور داشت، پس از پایان بازی گفت: نمی‌دانم خوشحال باشم یا ناراحت. چون از این تیم رزق و روزی‌ام را درمی‌آورم، خوشحالم اما چون بچه آذربایجان هستم، از باخت تراکتور ناراحت شدم. پرچم تراکتور همیشه بالا بوده و انشالله از این به بعد هم همیشه موفق باشد.

او درباره شعارها و اتفاقات پس از پایان بازی اظهار داشت: تراکتور تیم بزرگی است و همیشه مقام آورده و در آذربایجان و ایران خیلی طرفدار دارد. تراکتور شانس داشت که در جام حذفی هم یک مقام بیاورد و ناراحت شدند. بالاخره هواداران همیشه دوست دارند تراکتور ببرد اما این بازی با باخت‌شان تمام شد و ناراحت بودند.

گلر مس در خصوص عملکرد لک و زمین خوردن‌های او توضیح داد: فشار بازی واقعا زیاد بود و شرایط حامد هم از زمانی که آقا محرم آمده، خوب بوده است.‌ او امروز هم واقعا خوب گلری کرد. شرایط بازی باعث آن اتفاقات شد. می‌دانید که بازی سخت و سنگین بود.

نوشی صوفیانی که توسط هواداران تراکتور تشویق شده بود، در این باره عنوان کرد: این لطف هواداران است. من همیشه مدیون تراکتور بودم و هستم، چون شهر من است و واقعا دوستش دارم. نظر لطف‌شان بوده است.

او در پایان در مورد شانس قهرمانی مس در جام حذفی گفت: من بازی با تراکتور را خیلی سخت می‌دیدم اما خدا را شکر از این مرحله سخت عبور کردیم. انشالله یک قرعه خوب بخورد. من با تراکتور قهرمان جام حذفی شده‌ام و دوست دارم با مس هم این اتفاق بیفتد.

نظر شما