شناسهٔ خبر: 66699798 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال ملوان:

در رختکن تیم گریه‌وزاری به‌راه است / شاگردانم مقابل سپاهان شرافتمندانه بازی کردند

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: شاگردان من امروز مقابل تیم بزرگ سپاهان شرافتمندانه بازی کردند و در رختکن گریه‌وزاری به‌راه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی تارتار شامگاه امروز _پنجشنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت_ در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و سپاهان اصفهان اظهار کرد: دلم خیلی سوخت که در این بازی شکست خوردیم. هواداران خیلی‌خوب تشویق کردند و بازیکنان زحمت کشیدند. بازی متعادل بود و دروازه‌بان جوان‌مان اشتباه کرد که موردی ندارد. بازیکن جوان بازی‌دادن تاوان دارد و امروز تاوان آن را پس دادیم.

وی افزود: چند بازیکن از تیم جوانان ملوان که سرمایه‌های ما هستند بازی کردند و در روزی که با یک تیم بزرگ و ساختار فراوان رقابت کردیم بازی جوانمردانه‌ای به نمایش گذاشتیم. دروازه‌بان ما در نیمه‌دوم زمین نخورد و سپاهان که بهترین خط‌حمله لیگ را دارد موقعیت نداشت.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تصریح کرد: در رختکن ما گریه و زاری بود اما به شاگردان خودم افتخار می‌کنم که پابه‌پای سپاهان جنگیدند و به آن‌ها می‌بالم. جام‌حذفی برای ما تمام شد. به سپاهان تبریک می‌گویم و تلاش می‌کنیم جایگاهی که به‌سختی در لیگ‌برتر به‌دست آوردیم حفظ کنیم و با نتایج خوب هواداران شاد شوند. آن‌ها چند بازی است خوشحال به خانه نرفته‌اند.

مهدی تارتار گفت: اشتباهاتی داشتیم و گلر جوان‌مان در صحنه گل اشتباه کرد اما کیفیت‌مان ما را به بازی‌های آینده امیدوار کرد. تلاش می‌کنیم در بازی‌های آینده بهتر باشیم. افت تیم ما برای همه وجود داشته است. اسم نمی‌برم اما انتهای فصل این بدشانسی به ما رسید.

وی همچنین ادامه داد: باید خیلی‌زود از شرایط سخت خارج شویم. هیئت‌مدیره کم‌وکاستی نذاشتند و باتوجه به بودجه پائین‌مان اتفاقات خوبی افتاد. همه تلاش می‌کنند اما باید لیگ‌برتر را خوب تمام کنیم چرا که هیچ‌چیز بالاتر از شادی هواداران نیست و مسئولیت‌مان خوشحال کردن آنان است.

سرمربی تیم فوتبال ملوان در پایان خاطرنشان کرد: مصدومانی داریم که گروه پزشکی تلاش می‌کند آن‌ها را به شرایط بازی برسانند. ابوذر صفرزاده به بازی امروز نرسید و چند بازیکن دیگر با مداوای فراوان به بازی رسیدند. اگر شهریار مغانلو از ترکیب سپاهان خارج شود رضا اسدی جایگزین وی می‌شود اما تیم ما پتانسیل زیادی ندارد و با این وجود شاگردانم آبرومندانه مقابل سپاهان بازی کردند.

نظر شما