شناسهٔ خبر: 66699639 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با حضور مدیرعامل شرکت ملی پست ایران

اجرای همزمان چهار بخش از زیرمجموعه‌ی طرح جی نف در گیلان

نصب پلاک کد پستی هوشمند مرکزنوع آوری وخلاقیت رضوانشهر همزمان با ۴ شهر گیلان در این شهرستان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

اجرای همزمان چهار بخش از زیرمجموعه‌ی طرح جی نف

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، همزمان با افتتاح طرح جی نف، استارت آپ بازارمج، ویژه‌ی بازاریابی و فروش محصولات مشاغل خرد و خانگی هنرمندان رضوانشهری در بستر تجارت الکترونیک نیز دومین طرحی بود که به بهره برداری رسید.
با افتتاح این استارت آپ، از این پس تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی ۶۰ رسته از کسب و کار‌های مرتبط با توانمندی‌های بومی شهرستان رضوانشهر امکان خواهند داشت محصولات تولیدی وکالا‌های خود را از طریق اینترنت وپست در سراسر کشوربه فروش برسانند.
همچنین همزمان با این طرح ها کار برداشت اطلاعات و بهنگام سازی داده‌های مکانی در ۷۳ روستای استان به پایان رسید و در ۲۵ روستای دیگر آغاز و در ۴۱ روستای دیگر استان هم پلاک کد پستی هوشمند نصب شد.
علاوه بر اینها از استارت آپ رضوانشهر هوشمند که قابلیت تبادل اطلاعات وارایه‌ی خدمات سازمانی به واحد‌های تجاری مسکونی واداری این شهر را فراهم می‌سازد.
مجموع این طرح‌ها، بخش‌های زیرمجموعه‌ی طرح جی نف یا اجرای نظام استاندارد نشانی هستند که در مناطق شهری وروستایی رضوانشهر نیزتحقق یافته است.
محمود کیایی مدیرعامل شرکت ملی پست ایران در حاشیه‌ی این مراسم از نصب پلاک هوشمند در ۱۴۴۰ شهر و ۴۰ هزار روستای کشورتا پایان دولت سیزدهم خبرداد و گفت: اجرای طرح جی نف زمینه‌ی تسهیل در روند ارایه یخدمات به عموم وحمایت از کسب وکار‌های خرد ومتوسط را در بستر زنجیره‌ی ارزش مهیا می‌سازد.

نظر شما