شناسهٔ خبر: 66699505 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برنامه های رییس جمهور در مازندران

رییس جمهور بعدازظهر امروز در مازندران، چند برنامه کاری داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رییس جمهور بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح بزرگترین و مجهزترین مجمتع آموزشی روستایی کشور در روستای خرماکلای قائم شهر حضور یافت.


این مدرسه ۴۹۱۴ مین مدرسه‌ای بود که در دولت سیزدهم در کشور ساخته شد. مدرسه‌ای با ۲۵۰۰ متر زیربنا و دارای کلاس‌های اموزشی رئباز و تجهیزات آموزشی هوشمند که تحصیل، اشتغال و کار آفارینی را با هم به دانش آموزان آموزش می‌دهد.


۳۵۰ واحد گلخانه‌ای احداث شده با مشارکت مردم در روستای خرماکلا و نشست با فعالان اقتصادی هم در این روستا از دیگر برنامه‌های رییس جمهور در قائم شهر بود.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در نشست با فعالان اقتصاد مردمی در روستای خرماکلای قائم شهر، ضمن تشکر از همه کسانی که با خلاقیت برای احداث بزرگترین و مجهزترین مجمتع آموزشی روستایی کشور در این روستا تلاش کردند، گفت: این مدرسه در کنار آموزش، به ایجاد اشتغال، تولید و خلق ثروت و ارزش افزوده و نیز کار دانش‌بنیان نیز توجه دارد که بسیار ارزشمند است.

افتتاح بیمارستان تخصصی رازی قائم شهر از دیگر برنامه‌های رییس جمهور در این شهر بود.

 

دیوارگر گزارش می دهد:

<div id="video-display-embed-code_11121551"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4236257/11121551?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما