شناسهٔ خبر: 66699486 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

صعود سخت ایرالکو در جام حذفی / گل گهر گلباران کرد!

تیم های فوتبال آلومینیوم و گل گهر به نیمه نهایی جام حذفی رسیدند.

صاحب‌خبر -

ورزشی جماران؛ مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور با دیدار تیم‌های چادرملوی اردکان و آلومینیوم اراک از ساعت 18:15 امروز (پنجشنبه) و در ورزشگاه شهید نصیری یزد آغاز شد که این مسابقه در 90 دقیقه به تساوی بدون گل انجامید، تا دو تیم کار را در وقت‌های اضافه دنبال کنند. این بازی رو به اتمام بود که آلومینیوم در دقیقه 120 توسط رضا جبیره توانست گل برتری را به ثمر برساند تا شاگردان مجتبی حسینی نخستین تیم راه‌یافته به مرحله نیمه نهایی جام حذفی نام بگیرند. ایرالکو در مرحله قبل هم توانست مقابل پرسپولیس در دقیقه آخر وقت دوم اضافه، از شکست رهایی پیدا کند و در ضربات پنالتی موفق به صعود به مرحله یک چهارم نهایی شود.

در دیگر بازی این مرحله در یک مسابقه تیم گل‌گهر با برتری پُرگل مقابل هوادار جواز صعود به جمع چهار تیم پایانی این مسابقات را کسب کرد. برای سیرجانی ها در این بازی احمد زنده‌روح (8)، سعید سحرخیزان (71)، مسعود زائر کاظمین (5+90 و 75) و مهدی ممی‌زاده (7+90) گل زنی کردند.

سپاهان به گل گهر رسید

تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندر انزلی از ساعت 19:30 امروز (پنجشنبه) در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر سپاهان همراه بود. فرشاد احمدزاده در دقیقه 39 موفق به گلزنی شد و حکم صعود سپاهان به جمع چهار تیم نهایی جام حذفی را امضا کرد. سپاهان در مرحله بعدی مقابل گل‌گهر سیرجان به میدان می‌رود. طلایی‌پوشان که قهرمانی در لیگ برتر فوتبال را از دست داده‌اند، حالا فرصت بسیار خوبی دارند تا پنجمین قهرمانی خود را در ادوار مختلف جام حذفی تجربه کنند. ملوان بندر انزلی نیز که سه بار جام قهرمانی جام حذفی را بالای سر برده است، از این رقابت‌ها کنار رفت.

تراکتور در خانه باخت

تیم‌های تراکتور و مس رفسنجان از ساعت 19 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در طول 90 دقیقه وقت معمول با تساوی بدون گل به پایان رسید و کار به وقت‌های اضافه کشیده شد. در وقت‌های اضافه اما محمدمهدی محبی در دقیقه 91 تیم مس رفسنجان را از میزبان خود پیش انداخت تا شاگردان محرم نویدکیا با نتیجه یک بر صفر از سد تراکتور عبور کنند و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی برسند. تراکتور در دقیقه 77 این بازی به ضربه پنالتی رسید که ضربه رحمان جعفری به جای تور دروازه مس، فضای بالای دروازه را شکافت.

تیم مس رفسنجان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با آلومینیوم اراک دیدار خواهد کرد.

 

نظر شما