شناسهٔ خبر: 66699382 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

در رونمایی کتاب «از چراغی دور دست» عنوان شد؛

آیین بزرگداشت «غلامعلی حداد عادل» برگزار می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری آیین بزرگداشت «غلامعلی حداد عادل» به پاس سال‌ها خدمات وی در حوزه فرهنگ در خرداد ماه سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا محمدمهدی اسماعیلی پنج‌شنبه (۲۷ اردیبهشت) در آیین رونمایی از کتاب شعر «از چراغی دور دست» اثر «غلامعلی حداد عادل» که در غرفه کتابخانه‌های عمومی کشور در نمایشگاه کتاب برگزار شد با اشاره به اینکه حضور حداد عادل برای جامعه فرهنگی و علمی یک نعمت است، افزود: آقای حداد عادل به‌واسطه نزدیک به ۸ دهه فعالیت در عرصه فرهنگ آثار مهمی را خلق کرده است.

آیین بزرگداشت «غلامعلی حداد عادل» برگزار می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه از سوی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی برنامه ویژه‌ای برای بزرگداشت استاد پیش‌بینی شده است، افزود: این برنامه ۱۲ خردادماه به دلیل زحمات و مجاهدات استاد در فرهنگ و هنر در تالار وحدت برگزار می‌شود.

اسماعیلی با اشاره به تاسیس مدارس فرهنگ از سوی حداد عادل گفت: تاسیس این مدارس یکی از اقدامات مهم و بسیار اثرگذار است که باعث بازگشت منزلت علوم انسانی شد که تحقیر شده بود.

آیین بزرگداشت «غلامعلی حداد عادل» برگزار می‌شود

به گزارش ایبنا؛ در این مراسم معاون توسعه و مدیریت و معاون فرهنگی و رئیس نمایشگاه کتاب، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، قائم مقام نمایشگاه نیز حضور داشتند. نغمه مستشار نظامی، فرشته‌سادات حسینی، محمود اکرامی، علیرضا قزوه، سارا جلوداریان، قادر طراوت‌پور نیز به شعرخوانی پرداختند.

نظر شما