شناسهٔ خبر: 66699342 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

بازدید مشاور معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از پروژه های شهر جدید سهند

مشاور معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به همراه جمعی از کارشناسان از پروژه های شهر جدید سهند بازدید به عمل آوردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی قدس مشاور معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به همراه هادی علیزاده کارشناسان برنامه ریزی شهری و امور اقتصادی و بانکی وزارت راه و شهرسازی از روند پیشرفت اجرایی پروژه های نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند بازدید به عمل آوردند. 

در این بازدید که با حضور رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری، سرپرست اداره راه و شهرسازی اسکو و جمعی از مدیران و کارشناسان راه و شهرسازی استان انجام شد، سایت جدید نهضت ملی مسکن شهر اسکو و پروژه های گروه ساخت و سایت مسکن مهر این شهر مورد بررسی قرار گرفت. 

علی قدس، مشاور معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در جلسه برگزار شده پس از بازدید، بر ایجاد جذابیت در شهرهای جدید برای اسکان مردم اشاره و افزود: ایجاد اشتغال پایدار در شهرهای جدید یکی از بهترین راه‌های ایجاد جذابیت برای اسکان و به جریان انداختن زندگی در شهرهای جدید بوده که با ابتکار و خلاقیت می‌توان چنین طرح‌هایی را پیاده کرد.

هادی علیزاده، کارشناس برنامه ریزی شهری وزارت راه و شهرسازی نیز در این جلسه با بیان این‌که سهند یکی از موفق‌ترین شهرهای جدید در سطح کشور است، گفت: سهند در بحث جمعیت پذیری موفق عمل کرده است.

در این جلسه ضمن تشریح آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن توسط مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند، علل موفقیت پروژه نیلوفر، چالش‌های پیش روی پروژه‌ها، موضوع الحاق ۷۰۰ هکتاری در قالب طرح جامع سهند(فاز۵)، کریدور خلاق تبریز_سهند، چشم انداز جمعیتی سهند و... مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما