شناسهٔ خبر: 66699217 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

طرح ملی ورزش و مردم در چهارمحال و بختیاری

طرح ملی ورزش و مردم از ۳۱ اردیبهشت در چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر کل دفتر توسعه ورزش‌های همگانی ورزش و جوانان در گردهمایی کمیته‌ها و مربیان منتخب سراسر کشور در شهرکرد گفت: در مرحله نخست این طرح هزار ۵۰۰ سالن ورزشی، آزاد سازی می‌شود که ۶ هزار مربی، زمینه را برای فعالیت بدنی اقشار مختلف به صورت رایگان فراهم می‌کنند.
آقای کلانتری گفت: دسترسی سریع و رایگان و افزایش تحرک و فعالیت ورزشی حداقل ۱۵۰ دقیقه در هفته، در دو نوبت صبح و بعدازظهر از جمله الزامات توسعه‌ای ورزش در کشور است که در این طرح پیش بینی شده است.
وی اعتبار اولیه اجرای این طرح را ۳۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد که بیش از ۴۰ درصد از جمعیت کشور تا سال ۱۴۱۰ زیر پوشش طرح ورزش و مردم قرار می‌گیرند.
خلیلی رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی نیز گفت: طرح محله محور کردن ورزش همگانی با «گل کوچیک وجام هواداری» در محلات کلید خورده است که اجرایی شدن طرح ملی ورزش و مردم زمینه را برای اجرای طرح ورزش محله محور تسریع و تسهیل می‌کند.

<div id="video-display-embed-code_11120477"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4236033/11120477?width=600&height=300"></script></div>
دانلود

نظر شما