شناسهٔ خبر: 66698972 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حمله پهپادی حزب الله به صنایع نظامی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی

حزب الله لبنان دو شرکت صنایع نظامی «البیت» و «دیوید کوهن» وابسته به وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را در کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی هدف حملات دقیق پهپادی قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تأسیسات و شرکت‌های نظامی وابسته به وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را هدف حملات دقیق پهپادی قرار داده است.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شربف آن و پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به تأسیسات صنعتی لبنان در منطقه البقاع، مقاومت اسلامی امروز پنج‌شنبه دو شرکت صنایع نظامی «البیت» و کارخانه «دیوید کوهن» در منطقه تل الحی در کریات شمونه را که مخصوص تولید سامانه‌های الکترونیکی برای ارتش اشغالگر است، با پهپادهای انتحاری و با دقت هدف قرار دادند.

«البیت سیستمز» شرکت هوافضا، صنایع جنگ‌افزاری و فناوری اطلاعات رژیم صهیونیستی است که طیف گسترده‌ای از تجهیزات دفاعی و جنگ‌افزاری را تولید می‌کند و دفتر مرکزی آن در شهر اشغالی حیفا قرار دارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که امروز حدود ۲۰۰ موشک امروز از جنوب لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی شلیک شد که یک رکورد از آغاز جنگ به شمار می‌رود.

نظر شما