شناسهٔ خبر: 66698696 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با قدردانی از برترین‌ها:

برگزاری همایش روز ارتباطات و روابط عمومی در همدان

به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی همایشی با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های استان همدان برگزار و از برترین‌های این حوزه قدردانی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در این مراسم روابط عمومی را نبض حیاتی برای سازمان‌ها دانست و گفت: روابط عمومی رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی است و نقش تعیین کننده‌ای در افزایش آگاهی و تنویر افکار عمومی برعهده دارد.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: موضوع جهاد تبیین از جمله تاکیدات رهبر معظم انقلاب است که در این عرصه روابط عمومی‌ها با کار تخصصی و حرفه‌ای می‌بایست بیش از پیش ایفای نقش کنند.

او تصریح کرد: روابط عمومی‌های آینه تمام نمای سازمان و مجموعه هستند و جایگاه روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی استان باید تقویت شده و افراد متخصص در این بخش باید به خدمت گرفته شوند.

استاندار همدان گفت: امروز که دشمنان نظام اسلامی درصدد هستند از یک سو با نقشه‌ها و جنگ ترکیبی خود علیه جمهوری اسلامی ایران و از سوی دیگر شبهه‌افکنی و سیاه‌نمایی در رابطه با خدمات و دستاورد‌های نظام اسلامی افکار عمومی را مخدوش و مغشوش کنند این روابط عمومی‌ها هستند که باید برای مقابله با توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان با همه توان به میدان بیایند و برای روشنگری و تبیین مجاهدت کنند.

 در پایان این مراسم از روابط عمومی‌های دستگاه‌های برتر استان تجلیل شد.

برگزاری همایش روز ارتباطات و روابط عمومی در همدان

نظر شما