شناسهٔ خبر: 66698656 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

احیای تمام پروژه‌های راکد شهرستان میرآباد در دولت سیزدهم

فرماندار شهرستان میرآباد گفت: امروز همه پروژه‌های راکد در این شهرستان احیا شده‌ و میرآباد در حال حرکت به سمت ارتقای شاخص‌های عمرانی و توسعه‌ای و درصدد جبران عقب‌افتادگی‌ها است.

صاحب‌خبر -

احیای تمام پروژه‌های راکد شهرستان میرآباد در دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حسین خضری، در جلسه شورای اداری شهرستان میرآباد با اشاره به اینکه در دولت‌های قبلی فاصله بین مردم و دولت زیاد شده بود، اظهار کرد: در دولت مردمی سیزدهم عزم جدی بر مردمی‌سازی امور و استفاده از ظرفیت‌های مردمی و پر کردن این فاصله بوده است.

وی با بیان اینکه سیاست دولت در خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به مردم به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار است، افزود: هیچ اولویتی بالاتر از خدمت جهادی به مردم نیست و از این رو حضور مدیران شهرستانی و مسئولان استانی در میان مردم از رکن‌های اصلی این دولت است.

فرماندار شهرستان میرآباد گفت: مقام عالی استان چندین بار به این شهرستان سفر داشته است که با حمایت‌های استاندار آذربایجان‌غربی و تلاش نماینده شهرستان در مجلس، همه پروژه‌ای راکد احیا شده و میرآباد در حال حرکت به سمت ارتقای شاخص‌های عمرانی و توسعه‌ای و درصدد جبران عقب‌افتادگی‌ها است.

خضری با اشاره به سه راهبرد جهادی، انقلابی و مردمی دولت سیزدهم ادامه داد: در این راستا با بازدیدهای میدانی، تلاش مسئولان و استفاده از ظرفیت‌های مردمی، تمام مشکلات در همه زمینه احصا و رفع می‌شوند و با استفاده از ظرفیت نخبگان و دانش مردمی ریل‌گذاری کامل در این مسیر صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری، تصریح کرد: رهبری با بصیرت خویش که همه دنیا به این موضوع قانع شده‌اند، سال‌جاری را سال جهش تولید با مشارکت مردم نامیده‌اند و لازم است شهرداران و مدیران ادارات، پروژه‌ها را با مشارکت مردم انجام دهند و گام مهم در این راستا افزایش مشارکت‌های مردمی است.

خضری با بیان اینکه مردم شهرستان میرآباد در انتخابات اخیر مجلس مشارکت بالای ۷۰ درصدی داشتند، افزود: این مشارکت نشان از این است مردم میرآباد مردم فهمیده‌ای هستند و همراهی با آرمان‌های انقلاب در ذات مردم این شهرستان است، بنابراین باید توجه ویژه‌ای به خواسته‌ها و مطالبات مردمی داشت.

فرماندار شهرستان میرآباد با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های این دولت فرار نکردن از مشکلات و رفع آنها با مشارکت خود مردم در همه مراحل است، خاطرنشان کرد: مسئولی که در این نظام مسئولیت پذیرفته است، باید با مردم ارتباط برقرار و از این ظرفیت به نحو شایسته استفاده کند.

نظر شما