شناسهٔ خبر: 66698650 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

ولوچین: هدف تیم ایران در پاکستان آماده‌سازی بودشاهد پیشرفت بازیکنان جوان ایران بودم

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم ملی والیبال پاکستان، گفت: هدف تیم ملی جوانان والیبال ایران از حضور در مسابقات لیگ ملت‌ها آسیا مرکزی آماده سازی بود، اما تیم پاکستان باید برای پیروزی تلاش می‌کرد.

 

به گزارش دپارتمان ارتباطات قدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های آسیای مرکزی که از روز شنبه 22 اردیبهشت با حضور تیم‌های ملی والیبال بزرگسالان افغانستان، قرقیزستان، پاکستان، سریلانکا، ترکمنستان و تیم ملی جوانان ایران در سالن 10 هزار نفری شهر اسلام‌آباد آغاز شده بود، امشب (پنج‌شنبه شب 27 اردیبهشت) به پایان رسید.

تیم ملی والیبال جوانان ایران که به نمایندگی از کشورمان در این رقابت‌ها شرکت کرده است، در آخرین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف پاکستان میزبان رفت و سه بر یک مغلوب این تیم شد.

سرمربی تیم ملی والیبال پاکستان درباره دیدار با ایران گفت: اول از همه بایستی به دو تیم به خاطر بازی که انجام دادند، تبریک بگویم. هدف تیم جوانان ایران از حضور در این مسابقات آماده سازی بود، اما پاکستان بایستی برای پیروزی مقابلشان این تیم به خوبی بازی می کرد.

روبن ولوچین تصریح کرد: دیدار با ایران فرصتی بود برای بازیکنانی که کمتر از آن‌ها استفاده کردیم تا به میدان بروند. فکر می کنم ایران تیم خیلی خوبی است چرا که از زمانی که در رده نوجوانان بازی می‌کردند، شاهد پیشرفتشان بوده‌ام. در رقابت‌های قهرمانی جهان سال گذشته.

تیم ملی والیبال جوانان ایران که رقابت‌های قهرمانی مردان زیر 20 سال آسیا 2024 (دوم تا نهم مرداد سال جاری در شهر سورابایا اندونزی) را پیش رو دارد، از لیگ ملت‌های آسیای مرکزی به عنوان دیدارهای تدارکاتی و دوستانه بهره می‌برد.

فدراسیون والیبال ایران که دیگر در سطح کلان به نتیجه گرایی در رده‌های سنی توجه ندارد، با نگاه کسب تجربه تیم جوانان را به مسابقات لیگ ملت‌های آسیای مرکزی اعزام کرد، زیرا ماموریت تمامی تیم‌های پایه تربیت بهترین بازیکنان برای حضور در تیم ملی بزرگسالان است.

نظر شما