شناسهٔ خبر: 66698426 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

امام جمعه سیراف:

حضور مردم در صحنه‌های مختلف رمز بقای انقلاب اسلامی است

حوزه/ حجت‌الاسلام عاشوری با اشاره به اینکه دشمن دنبال تضعیف اندیشه و روحیه انقلابی است، تأکید کرد: حضور مردم در صحنه های مختلف رمز بقای انقلاب اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام صادق عاشوری، امام جمعه بخش سیراف امروز در جمع کارکنان پتروشیمی دماوند با اشاره به شعار سال، گفت: انتخاب شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی رهبر فرزانه انقلاب گویای آن است که ایشان هوشمندانه و دقیق به تمامی ارکان و مؤلفه‌های توسعه واقعی توجه داشته اند.

حجت الاسلام عاشوری تصریح کرد: تجربیات جهانی گواهی می‌دهد که اقتصاد توسعه یافته محصول هم افزایی دولت و ملت است و در این مسیر هیچ دولتی بدون مردم امکان و فرصت تبدیل شدن به یک قدرت اقتصادی برتر را ندارد چرا که مشارکت مردمی یک عنصر کلیدی در تحقق اهداف اقتصادی و ملی است.

امام جمعه سیراف بیان داشت: مقام معظم رهبری با بینش ژرف و دور اندیشانه خویش، ضرورت مشارکت عمومی را در کنار اهمیت تولید ملی قرار داده اند این رویکرد کم نظیر حاکی از آن است که ایشان تمامی ابعاد لازم برای توسعه را در نظر گرفته اند.

وی افزود: تکیه بر تولید داخلی بدون مشارکت عمومی ناقص خواهد بود و مشارکت مردمی بدون هدف و موضوع مشخص چون تولید ملی، بی ثمر خواهد ماند.

حجت‌الاسلام عاشوری در پایان با اشاره به اینکه دشمن دنبال تضعیف اندیشه و روحیه انقلابی است تأکید کرد: حضور مردم در صحنه های مختلف رمز بقای انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما