شناسهٔ خبر: 66698345 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نفوذ اکبرپور و سوتی که به ضرر آلومینیوم زده شد

تصمیم بحث‌برانگیزی که در دل یزد گرفته شد

در جریان دیدار دو تیم آلومینیوم اراک-چادرملو اردکان صحنه بسیار بحث‌برانگیزی صورت گرفت که از دید داور بازی پنهان ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران دو تیم آلومینیوم اراک و چادرملو اردکان در ورزشگاه شهیدنصیری یزد برابر یکدیگر قرار گرفتند و نیمه اول این جدال با نتیجه بدون گل خاتمه پیدا کرد.

این نتیجه در شرایطی به دست آمده که جدای از نور لیزرهایی که از سمت هواداران به سمت بازیکنان آلومینیوم اراک پرتاب می‌شود، در دقیقه نهم داور بازی تصمیم سختی در قبال برخورد یونس اکبرپور و امیرحسین آسیابان‌پور در داخل محوطه جریمه میزبان گرفت.

2022618

در شرایطی که مدافعان آلومینیوم اراک، سعی داشتند با ارسال‌های بلند خط پرس چادرملو را جا بگذارند، توپشان به اکبرپور رسید و این مدافع کناری که به محوطه جریمه نفوذ کرده بود با آسیابان‌پور دروازه‌بان چادرملو که از دروازه خود خارج شده بود، برخورد کرد و پس از اینکه روی زمین افتاده، در تصمیمی بحث‌برانگیز که با اعتراض بازیکنان آلومینیوم همراه بود، خطای شبیه‌سازی از بازیکن ایرالکو گرفت و به او کارت زرد نشان داد.

البته باشگاه آلومینیوم هم در همان بین دو نیمه با انتشار نمایی از پشت دروازه چادرملو، تصویر بهتری در اختیار کارشناسان داوری قرار داده و باید دید آیا کارشناسان تصمیم ایمان کهیش داور این بازی را تایید کنند یا یک پنالتی از تیم مهمان گرفته شد.

نظر شما