شناسهٔ خبر: 66698268 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

امام جمعه اردبیل: حضور بی‌ضابطه زن در اجتماع شخصیت واقعی او را از بین می‌برد/ خواهران طلبه آماده عکس‌العمل در برابر توطئه‌های دشمنان باشند

سید حسن عاملی فهم‌ سیاسی و بصیرت را برای طلبه بسیار ضروری دانست و گفت: طلاب خواهر بایستی همواره در برابر توطئه‌های دشمنان آماده عکس‌العمل باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید حسن عاملی در آیین گرامیداشت دهه کرامت که در مدرسه علمیه الزهرا(س) اردبیل برگزار شد، تاکید کرد که طلبگی و سربازی امام زمان(عج) توفیق بزرگی است که خداوند نصیب طلاب کرده است.

بنا بر روایت حوزه‌نیوز، نماینده ولی فقیه در اردبیل افزود: طلاب علوم دینی باید با تلاش خستگی‌ناپذیر و با الگوگیری از علمای بزرگ معاصر همچون امام خمینی(ره) و علامه مطهری روحیه مجاهدت را در خود تقویت کرده و در جهت نشر معارف و تعالیم دین بکوشند.

عاملی فهم‌ سیاسی و بصیرت را برای طلبه بسیار ضروری دانست و گفت: طلاب خواهر بایستی همواره در برابر توطئه‌های دشمنان آماده عکس‌العمل باشند.

امام جمعه اردبیل اظهار کرد: طلاب حوزه‌های علمیه باید زمان‌شناس باشند و با فهم سیاسی و بصیرت خود همواره چند قدم جلوتر از مردم جامعه، آماده عکس‌العمل مناسب در برابر نقشه‌های شوم دشمنان باشند.

او وظیفه اصلی حوزه‌های علمیه را تلاش در راستای معارف اهل بیت(ع) و رضای خداوند دانست و اظهار داشت: خواهران طلبه بایستی به دور از سستی و استفاده بهینه از زمان و با همتی بلند پا به عرصه تحصیل علوم دینی بگذارند.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه جامعه‌ای که باید محل تامین نیازهای مادی و کسب فضایل اخلاقی باشد اگر به صحنه نمایش‌های جذابیت جنسی تبدیل شود آثار مخرب و زیان‌باری را به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: حضور بی‌ضابطه زن در اجتماع نه تنها ‌کرامت انسانی و شخصیت واقعی او را از بین می‌برد بلکه هیچ موفقیتی نیز برای او نخواهد داشت.

نظر شما