شناسهٔ خبر: 66698199 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار خوزستان: کریدور"شلمچه" تا "چابهار" در دستور کار وزارت راه قرار دارد

استاندار خوزستان گفت: کریدور شلمچه تا چابهار در دستور کار وزارت راه قرار دارد و این طرح موجب ارتقای استاندارد جاده ای در مسیرهای خرمشهر به آبادان، آبادان به ماهشهر، ماهشهر به هندیجان و هندیجان تا بوشهر می‌شود. استاندار خوزستان گفت: کریدور شلمچه تا چابهار در دستور کار وزارت راه قرار دارد و این طرح موجب ارتقای استاندارد جاده ای در مسیرهای خرمشهر به آبادان، آبادان به ماهشهر، ماهشهر به هندیجان و هندیجان تا بوشهر می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی اکبر حسینی محراب در پایان نشست بررسی مصوبه های سفرهای ریاست جمهوری به خوزستان که با حضور اعضای این کار گروه در محل سالن جلسه های حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: گزارش های خوبی از پیگیری مصوبه های سفر های ریاست جمهور به استان ارایه شد البته به نسبت تخصیص هایی که لازم بود و پیش‌بینی‌ها، عقب هستیم.

او گفت: برخی از دستگاه‌ها مثل منطقه آزاد تعهد خود در سفر دولت به استان را هنوز انجام نداده‌اند و امیدواریم که در اسرع وقت نسبت به تحقق مصوبه ها مرتبط اقدام های لازم را انجام دهند.

استاندار خوزستان افزود: گزارشی هم از وضعیت راه‌ها و درصد پیشرفت پروژه ها مطرح شد و تذکر لازم برای تسریع در اجرای پروژه ها داده شد البته پیمانکاران بعضا طلبکار هستند و این امر موجب کندی روند اجرایی برخی طرح ها شده است.

نماینده عالی دولت سیزدهم در استان خوزستان بیان کرد: امیدواریم با همت مسوولان تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ که تا آخر شهریور است، تخصیص اعتبار انجام شود و پیمانکاران با انگیزه و روحیه بیشتری کار را انجام دهند.

حسینی محراب ادامه داد: در این جلسه همچنین مسایل مرتبط با کریدور شلمچه تا چابهار مطرح شد که این مسیر در دستور کار وزارت راه قرار دارد و موجب ارتقای استاندارد جاده ای در مسیرهای خرمشهر به آبادان، آبادان به ماهشهر، ماهشهر به هندیجان و هندیجان تا بوشهر خواهد شد.

استاندار خوزستان در پایان اضافه کرد: طرح ایجاد کمربند اهواز در شمال شرق شهرستان نیز مطرح شد که امیدواریم مسوولان به سرعت این پروژه را اجرایی کنند و انشاالله همراه با پروژه های خوبی که در بخش راه‌آهن، بندر و راه ها به اتمام رسیده، امسال طی فرصت های مناسب به ابهره برداری برسند تا مردم از مزایای آنها بهره مند شوند.

انتهای پیام/

نظر شما