شناسهٔ خبر: 66698198 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سازمان بازرسی نگاه همراه با حسن ظن دارد

مدیرکل بازرسی استان اردبیل گفت: سازمان بازرسی در دوره جدید مأموریت خود حسن ظن را در مأموریت‌ها پررنگ‌تر دیده تا جنبه ایجابی را بر جنبه سلبی مقدم‌تر ببیند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی رمضان‌پور عصر پنجشنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار داشت: سازمان بازرسی 2 جنبه نظارتی خود را مورد توجه قرار داده اما در بخش سلبی ورود چندانی پیدا نکردیم و جنبه ایجابی ما پررنگ‌تر دیده شده است.

وی تصریح کرد: با ورود به دستگاه‌های مختلف و نگاه ایجابی سعی داریم تا موانع و مشکلات قانونی را برطرف و تعارض منافع را به نوعی حل و فصل کنیم تا در سال مزین به جهش تولید اهداف اقتصادی و اشتغالزایی به معنای حقیقی تحقق پیدا کند.

مدیرکل بازرسی استان اردبیل گفت: در ماه‌های اخیر و در موضوعات مختلف با همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی ورود پیدا کردیم که آخرین آنها مربوط به حل مشکل پیمانکار احداث تونل دوم حیران بود که سعی شد مشکلات مالیاتی این پیمانکار برطرف شود.

رمضان‌پور افزود: با توجه به اینکه دولت سیاست انقباضی را در پیش گرفته و با هدف مهار تورم از پرداخت تسهیلات در حد گسترده‌ای امتنا می‌کند اما ضروری است تا با رایزنی‌های انجام شده برای تحقق شعار سال ظرفیت‌های خوب بانکی و منابع مورد نیاز در نظر گرفته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نباید استان‌های محروم و کوچک در این زمینه دچار مشکل شده و یا از تسهیلات و منابع اعطا شده بی‌بهره باشند بلکه ضروری است مدیران ارشد استان موانع و مشکلات را رفع و مصادیق تحقق شعار سال را مورد توجه قرار دهند.

مدیرکل بازرسی استان اردبیل اضافه کرد: به هیچ وجه جنبه سلبی وظایف سازمان بازرسی مد نظر نبوده چرا که ما به تعداد انگشتان دست با تخلفاتی روبه‌رو هستیم و عمده مدیران و مسئولان کشور در صدد گره‌گشایی از مشکلات مردم هستند و ما سعی می‌کنیم در این راه کمک کار آنها باشیم.

رمضان‌پور بیان کرد: با حسن ظن در این حوزه ورود پیدا کردیم و به هیچ وجه دنبال مچ‌گیری نبوده بلکه تلاشمان بر همراهی بیشتر در حل مشکلات و موانع و تسهیل‌گری امور سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و دستگاه‌‌های اجرایی است.

انتهای پیام/131

 
 

نظر شما