شناسهٔ خبر: 66698193 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هاشمی: حکمرانی عالمانه و عادلانه ورزش به اجرای دقیق طرح آمایش سرزمین گره خورده است

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر این که ورزش کشور باید از حکمرانی سنتی خارج و به سمت حکمرانی عالمانه و عادلانه پیش برود، اظهار داشت: این امر به اجرای دقیق طرح آمایش سرزمینی ورزش کشور گره خورده است. وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر این که ورزش کشور باید از حکمرانی سنتی خارج و به سمت حکمرانی عالمانه و عادلانه پیش برود، اظهار داشت: این امر به اجرای دقیق طرح آمایش سرزمینی ورزش کشور گره خورده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی در جلسه بررسی روند اجرای طرح آمایش سرزمینی ورزش خراسان رضوی که امروز در اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی برگزار شد با تقدیر و تشکر از همه کسانی که برای به ثمر نشستن این طرح تلاش می کنند، گفت: این کار تازه شروع شده و زمانی که تصویب و ابلاغ شود، بخش شیرین آن اجرای طرح است که نشان خواهد داد چه کار و خدمت بزرگی برای آینده ورزش کشور رقم خورده و راهبرد ورزش کشور در همه ابعادش مشخص می شود.

وی با بیان این که تمام برنامه‌های اصلی ما بر دو طرح آمایش سرزمینی ورزش و برنامه ملی پیشرفت ورزش متمرکز خواهد بود، افزود: این دو طرح در درون هم تنیده شده‌اند اما پایه اصلی ما طرح آمایش سرزمین است که اگر خوب اجرا نشود طرح ملی پیشرفت ورزش هم شکست خواهد خورد.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اهمیت تدوین، تبیین و اجرای طرح آمایش سرزمینی ورزش کشور گفت: این طرح قابلیت و ظرفیت آن را دارد که بتوانیم با اجرای آن علم و ورزش را به هم گره بزنیم و نقاط کور ورزش کشور را برطرف کنیم.

وی با بیان این که اهمیت این طرح برای برخی از دستگاه‌ها درست تشریح و تبیین نشده که قابل رفع است، افزود: باید همه مجموعه ورزش و جوانان کشور تمام تمرکز را روی این طرح بگذارند چون خدمت بزرگی برای نسل آینده است.

هاشمی تاکید کرد: ورزش کشور باید از حکمرانی سنتی خارج و به سمت حکمرانی عالمانه و عادلانه پیش برود که این امر به اجرای دقیق طرح آمایش سرزمینی ورزش کشور گره خورده است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که این طرح از سلیقه‌ای کار کردن در حوزه ورزش جلوگیری می‌کند، اظهار امیدواری کرد که این طرح با تلاش همه دست اندرکاران و مجموعه ستادی و استانی وزارت ورزش و جوانان به بهترین شکل انجام شود و ان‌شاءالله به برکت و مدد امام رضا(ع) در انجام مسئولیت‌ها و وظایفمان موفق باشیم.

در پایان این نشست مدیران ورزش و جوانان شهرستان های خراسان رضوی به ارائه نظرات، مسائل و چالش‌های خود پرداختند و وزیر ورزش و جوانان در خصوص این مسایل با آنها به گفتگو پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما