شناسهٔ خبر: 66698075 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شاتا | لینک خبر

در جشن احیای 395 واحد تولیدی و صنعتی راکد استان مازندران مطرح شد؛

برداشته شدن گام‌های موثر از ابتدای دولت سیزدهم، با تشکیل کارگروه احیاء و افزایش ظرفیت تولید شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مراسم جشن احیاء 395 واحد تولیدی و صنعتی راکد استان مازندران اعلام کرد که از ابتدای دولت سیزدهم و با تشکیل کارگروه احیاء و افزایش ظرفیت تولید، گام های موثری برداشته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت صمت و به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، در جریان دور دوم سفر دکتر «سیدابراهیم رئیسی» رئیس جمهور به استان مازندران، طی مراسمی با همراهی «عباس علی‌آبادی» وزیر صمت، «فرشاد مقیمی» مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و جمعی از اعضای هیات دولت، مراسم جشن احیای 395 واحد تولیدی و صنعتی راکد استان مازندران برگزار شد.

دکتر رئیسی در این مراسم ضمن ابراز رضایت از از خوشحالی و خرسندی کارگران شرکت چوب و کاغذ و نساجی مازندران، در نتیجه احیای این شرکت‌ها گفت: احیای واحدهای صنعتی و تولیدی راکد و تعطیل شده در دستور کار جدی دولت بوده و این مسیر باید با قوت ادامه یابد.

رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه همه ما درجهت رشد و جهش تولید مسئولیت و مأموریت داریم تصریح کرد: احیاء واحدهای راکد گامی مهم در احیای امید در جامعه است و تحقق شعار سال با تکیه بر همه ظرفیت‌های کشور و با اراده، کاملأ امکان پذیراست و «نمی‌شود و نمی‌توانیم» در فرهنگ ما جایی ندارد.

«فرشاد مقیمی» رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی ایران هم در حاشیه این مراسم در بازدید از نمایشگاه نهضت احیای واحدهای راکد در ساری، گفت: از ابتدای دولت سیزدهم و با تشکیل کارگروه احیاء و افزایش ظرفیت تولید گام‌های موثری برداشته شده و اقدامات خوبی صورت گرفته که در نتیجه بسیاری از واحدهای تولیدی به چرخه تولید برگشته و زمینه رشد اقتصاد، تولید و اشتغال را فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه نهضت احیای واحدهای راکد تاکنون دستاوردهای خوبی داشته که باید استمرار داشته باشد، افزود: یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در حوزه رشد اقتصاد و اشتغال، احیای واحدهای راکد بوده که در سال های گذشته دچار مشکل شده و به شکرانه اقدامات دولت سیزدهم بسیاری از این واحدها به چرخه تولید برگشته است.

گفتنی است، نمایشگاه نهضت احیاء واحدهای راکد با حضور 9 واحد تولیدی که در سال گذشته به چرخه تولید برگشته‌اند، برگزار و مورد بازدید قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما