شناسهٔ خبر: 66697981 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

پایگاه‌های نظامی اسرائیل زیر آتش سنگین حزب‌الله لبنان

حزب‌الله لبنان امروز پنجشنبه اعلام کرد که با ده‌ها موشک، پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی در هم کوبیده است. صهیونیست‌ها شمار موشک‌های شلیک شده را 120 فروند اعلام کردند.

صاحب‌خبر -

حزب‌الله لبنان امروز پنجشنبه اعلام کرد که با بیش از 60 موشک کاتیوشا فرماندهی تیپ «جولان» ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی «نفح» و  پادگان کیلَع بزرگترین و مهمترین مقر فرماندهی پدافند هوایی و موشکی ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی سوریه و پایگاه نظامی توپخانه‌ای یوآو را هدف قرار داده است. مقاومت لبنان اعلام کرد که این عملیات را در حمایت از مقاومت غزه و در پاسخ به تجاوز دشمن اسرائیلی در منطقه البقاع انجام داده است. حزب‌الله لبنان همچنین مسؤولیت عملیات امروز علیه پادگان «زرعیت» و هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی مدرن را برعهده گرفت و همزمان اعلام کرد که پیش از ظهر امروز، رزمندگان مقاومت تجهیزات جاسوسی مدرن را در پایگاه‌های نظامی «جل العلام»، «رامیا» و «عداثر» را با دقت بالا و سلاح مناسب هدف قرار دادند. رسانه‌های اسرائیلی نیز امروز اعلام کردند که از صبح امروز بیش از 50 موشک به سوی جولان اشغالی شلیک شده است و موجب آتش‌سوزی در تقاطع جونین شده است.

خبرنگار شبکه المیادین در جنوب لبنان نیز از حمله مقاومت لبنان علیه پایگاه‌های نظامی اسرائیلی المالکیه و رامیا و یک هدف در شهرک صهیونیست‌نشین متولا خبر داد و اعلام کرد که آژیرهای هشدار در شومیرا، زرعیت، شتولا، ایون مناحی در شمال فلسطین اشغالی از بیم نفوذ پهپادهای حزب‌الله به صدا درآمد.رسانه‌های صهیونیستی نیز اعلام کردند که حزب‌الله از صبح امروز بیش از 120 موشک و راکت به سوی شمال فلسطین اشغالی شلیک کرده است./فارس

 

نظر شما