شناسهٔ خبر: 66697805 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج:

جهاد تبیین مهم‌ترین راهبرد مقابله با توطئه های دشمنان است

اراک- دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج گفت: جهاد تبیین مهم‌ترین راهبرد مقابله با توطئه های دشمنان برای ایجاد ناامیدی در جامعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مقداد فرمانی بعدازظهر پنجشنبه در آئین تجلیل از فعالان عرصه روابط‌عمومی در سپاه و بسیج سپاه روح‌الله استان مرکزی، اظهار کرد: دشمن با ایجاد جنگ نرم تلاش می‌کند که ذهن جوانان را منحرف و فرهنگ غربی را به آنها القا کند که ضروری است از طریق رسانه با این توطئه‌ها مقابله کنیم.

دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج گفت: در روایت سازی رسانه‌ها سرعت در انتشار اخبار و صحت خبر برای جبهه حق، اولویت نخست است و باید اذعان کرد روایت سازی رسانه‌ای در عملیات وعده صادق برجسته بود و باید این سبک در سایر عملیات رسانه‌ای به ویژه در فعالیت‌های فرهنگی رخ دهد.

فرمانی گفت: جمهوری اسلامی با انجام عملیات وعده صادق در کمتر از چند ساعت توانست، هیمنه پوشالی ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی و گنبد آهنین آن‌را برهم زند و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهد.

فرمانی تاکید کرد: عملیات وعده صادق و قبل از آن طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی را با پنج بحران داخلی، سیاست خارجی، اقتصادی، نظامی و فضای مجازی مواجه کرد که به فرموده رهبر معظم انقلاب، این شکست‌ها به هیچ وجه قابل ترمیم نیست.

وی افزود: برای تحقق تمدن نوین به ۲ حرکت جامعه‌پردازی و دولت سازی مردمی نیاز است و در راستای امیدبخشی در جامعه باید خدمات ارائه شده در مناطق محروم به اطلاع عموم رسانده شود.

دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج گفت: بزرگ‌ترین جهاد تبیین، امیدآفرینی به آینده انقلاب است و رمز پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران، مردمی بودن است.

فرمانی افزود: چنانچه بخواهیم جامعه در مسیر پیشرفت و تعالی حرکت کند، این حرکت بدون جهاد تبیین و حضور مردم ممکن نیست.

دبیر اشراف کلی ریاست سازمان بسیج بیان کرد: جهاد تبیین، مهم‌ترین راهبرد در راستای مقابله با هجمه‌های دشمن برای ایجاد ناامیدی در جامعه است که نقش روابط عمومی و رسانه‌ها در این راستا بسیار برجسته است.

فرمانی بر مردمی کردن روابط عمومی‌ها تأکید کرد و گفت: جهاد امید آفرینی، جهاد تبیین و جهاد خدمت سه رویکردی محوری است است که در بسیج دنبال می‌شود.

نظر شما