شناسهٔ خبر: 66697783 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سردار رضایی:

لرستان پای شهادت و دفاع از ایران ایستاده است

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در لرستان گفت: لرستان با تمام وجود از ایران اسلامی دفاع کرده و شهیدان معظم را از اقشار مختلف تقدیم انقلاب کرده است.

صاحب‌خبر -

سردار سرلشکر محسن رضایی امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت در یادواره شهدای عملیات غرورآفرین حاج عمران که در خرم آباد برگزارشد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای باغیرت عملیات حاج عمران از تیپ ۵۷ حضرت ابالفضل لرستان گفت: لرستان پای شهادت و دفاع از ایران ایستاده است؛ هر کسی می‌خواهد لرستان را بشناسد به منطقه حاج عمران برود.

وی اظهارداشت: خوشحال هستم که فرصتی پیدا کردم در این یادواره برای شهدای پرافتخار لشکر ۵۷ شرکت کنم. لرستان و مردم این استان پرعزت و پراقتدار در صحنه‌های سرنوشت ساز ایران اسلامی همواره حضوری پررنگ داشته اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین به حضور دانشجویان و دانش آموزان در این یادواره اشاره کرد و یاد و خاطره امیر بیرانوند از فرماندهان لشکر ۸۴ خرم آباد را گرامی داشت.

سردار رضایی به عملیات رزمندگان لرستانی در ارتفاعات سر به فلک کشیده دو هزار و ۵۱۹ کیلومتری منطقه حاج عمران اشاره کرد و گفت: در شرایط عادی که جنگ هم نباشد به سختی می‌توان بالای این قله رفت چه برسد به شرایط جنگی که در آن بمباران و تیربار‌های دشمن فعال است.

وی در ادامه اظهارداشت: بیش از ۲.۵ میلیون نفر از جمعیت ۳۵ میلیون نفری ایران در زمان دفاع مقدس آواره شدند، اما از خود گذشتگی رزمندگان باعث شد اکنون ایران با اقتدار در مقابل دشمنان ایستادگی کند.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ادامه داد: آنچه که امروز در غزه مقاومت نامیده می‌شود الگوبرداری از مقاومت ایران از جمله ایثارگری رزمندگان در عملیات حاج عمران است.

سردار رضایی با اشاره به تقدیم ۳۵۵ شهید لرستانی در عملیات حاج عمران گفت: ما با شهادت زنده می‌شویم، بزرگ می‌شویم، معنا پیدا می‌کنیم و سرلوحه کارمان قرار می‌دهیم و در مقابل اقتدار را به دست می‌آوریم.

وی همچنین به اقدام بزدلانه رژیم صهیونسیتی و حمله به بخش کنسولی ایران در دمشق اشاره کرد و افزود: آنان سربازان مخلص ایران اسلامی را به شهادت رساندند و تصور می‌کردند نظام مقتدر اسلامی تضعیف شده است، اما دیدیم که چگونه پاسخی دندان شکن با عملیات «وعده صادق» داده شد.

نظر شما