شناسهٔ خبر: 66697563 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

دغدغه مورایس برای انتخاب خط دفاع سپاهان!

ورزش سه

سپاهان در بازی با ملوان تمام مدافعانش را در اختیار خواهد داشت و مورایس باید یکی از آن‌ها را روی نیمکت قرار دهد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال سپاهان امروز در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باید به مصاف ملوان برود و ژوزه مورایس هر سه مدافع خود را در این مسابقه در دسترس دارد و باید دید از کدام بازیکنان در قلب خط دفاعی استفاده خواهد کرد.

در آخرین بازی سپاهان مورایس از محمد دانشگر در سمت راست خط دفاعی استفاده کرد و هادی محمدی به همراه رامین رضاییان در قلب خط دفاعی قرار گرفتند، اما بازگشت رامین رضاییان حضور او در سمت راست خط دفاعی را قطعی خواهد کرد و از بین ۳ مدافع، دو بازیکن در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت.

البته با توجه به غیبت میلاد زکی‌پور این احتمال وجود دارد تا محمد دانشگر در سمت چپ خط دفاعی به میدان برود، اما نمایش خوب آریا یوسفی در بازی مقابل مس‌رفسنجان شاید این جسارت را به مورایس بدهد تا از این بازیکن باز هم در پست غیر تخصصی استفاده کند.

سیاوش یزدانی و هادی محمدی در هفته‌هایی که محمد دانشگر مصدوم بود و دور از میادین بود به خوبی توانستند در کنار هم خط دفاعی مستحکمی را در سپاهان ایجاد کنند و همچنین شناخت خوب دانشگر و یزدانی می‌تواند در این مسابقه حساس دفاعی مطمئن را برای طلایی‌پوشان فراهم کند.

دیدار سپاهان و ملوان ساعت ۱۹:۳۰ امروز برگزار خواهد شد و در نهایت مشخص خواهد شد که انتخاب مورایس کدام بازیکنان خواهد بود.

نظر شما