شناسهٔ خبر: 66697392 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

باند سارقان مسلح طلافروشان کیفی در دام پلیس کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری باند سارقان مسلح طلافروشان کیفی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سردار کیقباد مصطفایی، امروز_ پنجشنبه، بیست‌وهشتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از دستگیری چهار سارق مسلح و چهار مالخر طلای کیفی خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه از طلافروشان کیفی در محورهای مواصلاتی استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد موضوع، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده چهار نفر از سارقان مسلح به همراه چهار نفر مالخر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند، افزود: مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی طلا و جواهرات مسروقه، دو دستگاه خودرو سواری، یک قبضه اسلحه کلت کمری و مقادیر قابل توجهی مهمات جنگی اسلحه کلاشینکف کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: متهمان در بازجویی‌های اولیه به سه فقره سرقت طلافروشی در محورهای مواصلاتی استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند، تصریح کرد: مردم باید پلیس را در تأمین امنیت جامعه یاری کنند و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما